星期二, 6月 02, 2015

再戰沖繩2014 ❦ Day 2 醉人日落好伴飯﹣恩納 沖繩食堂 海之家

2014-09-24
沖繩料理味道偏啖,對於食慣濃咪嘅香港人黎講,呢度嘅嘢食一d 都唔吸引,但對我同王生黎講,呢度嘅美食好啱口味。

黎兩次我地都係跟住當地嘅resto guide去到邊食到邊,而guide 入面好多好店都未被港人/旅遊書發現,包括No.1 沖繩拉都玉家、及清水Agu 豬shabushabu,清啖不留半點味精,只有食物中嘅鮮味。口味不一,難怪好多港人唔鐘意沖繩料理。




海之家,差不多出現晒係所有旅遊書入面。照理我地係唔會入去食,不過唉,佢好近恩納,加上我地住等咁Q 遠,仲邊有時間去搵嘢食丫。近近地,食完趕路把啦!


明知呢度多遊客完全係被呢個日落所吸引,由另一個方向遠眺ANA,望住個咸蛋黃慢慢與酒店融為一體,再喝一個清涼Cocktail,吃一個沖繩料理,慢活人生。



除咁有個咁靚嘅日落,呢度嘅環境就好正,好有外國d Beach Bar 嘅感覺。雖然餐廳係室內,但因店係傳統日式木屋,全窗全門嘅半開放式,所以每枱腳下都有蚊香驅蟲。



話說,是咁的...
Gi:嘩,原來日本都係用呢d 蟲香架!
王:咩呀,你睇宮崎駿入面都係點呢d 架啦.....
Gi(心想): 又係喎.....

之黎王hm就送咗呢個無奈樣比我,多謝!


好,點菜!
話晒都係遊客餐廳,英文Menu 當然唔少得,Waitress 都會講英文的,好了,今晚可以休息下,English Please!

其實沖繩食嘢真係好平,而呢餐都算偏中貴架啦!




點解開車嘅係我,又唔可以飲Cocktail 啦!!點咗呢杯叫海人嘅Mocktail,pineapple juice 加 tonic water。甜,清新!剛喪游完,飲呢個補足糖份,好refresh!! 
樣又靚,真係忍唔住,同杯Drink 沙龍一番!



(後面嘅係香港同胞)

上菜了,分量出奇地小,味道都比其他沖繩料理濃一點,亦較花巧,果然係一家遊客餐廳~

AGU ﹣ 黎到沖繩,就算平時唔多鍾意食豬都要一試。記得第一次食AGU 豬,我先知原來豬係咁嘅味。AGU 豬本身肉味已經好鮮甜,固此烹調時唔洗太過花巧。一個鐵板,一D香蔥,豬上加咗D海鹽,肉身好綿,一D都唔肥膩。

JU-SHI﹣唔知呢個係咩炒飯,英文MENU 上寫 steam riceseasoned soy sauce。有D魚仔,蘿蔔絲等,材料都切得好碎,所以真係睇唔出係乜,個醬真係好味,亦好搶,所以食唔出入面有D咩。估佢應該係海老炒飯,因為王生食咗都冇敏感。王生:好食咪得囉!


HUU-CHANPURU﹣3道菜中,呢個最有沖繩feel, 好清淡嘅沖繩炒蛋,第一次食有 giuten (即麵豉湯入面常見嘅包) 嘅炒物,原來giuten 都可以用黎炒蛋,加咗菠菜炒蛋就唔會太DRY,其實就咁都已經好好食,都唔明點解要加午餐肉,好咸呀,留返比王生食。



好味,滿足~



沖繩食堂 海之家
沖縄県恩納村 瀬良垣1523−1
904-0404

回家路上,順路一到御菓子殿,恩納內最大最齊嘅菓子殿,一次過買晒D手信~之後個幾日就去追海灘LU~


入夜,我倆在星空下說笑談心,同是最愛的人,亦是最好的朋友。無聊話題一籮籮,互相恥笑後再來深情一吻。有多少夫妻可似我倆?





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...