星期三, 9月 17, 2014

戀戰沖繩2013自駕之旅 ❦ Day 5&6 - 名護海洋博物館 + 玉拉麵 + 萬座毛美景 + ASHIBAA Outlet

要追,要趕回那些時間,第5篇要出來了!


2013.10.14 Day 5 - 名護海洋博物館 + 難忘的沖繩拉麵 + 萬座毛的美夜景

一早,連早餐都不用了,就出發到名護的海洋博物館,車程大約30多分鐘 (因我全程speeding),因路上車不多,沖繩人開車都不會理車速,所以我都跟他們的車速行駛了。

到了,雖雨雲將至,只感恩天氣仍很美,快把握時間到戶外大拍照!


沖繩的海博,不用多說吧,是個必到的景點,地方大、品種多!!仲有期待已久的鯨鯊!!(不過比我想像中細好多,期待有一日我會親眼見到野生的大鯨鯊)






海博外有個好靚嘅beach,水清到暈啦,真係好靚。忍唔住要落水玩下。呢下真係估唔到,連咁鍚身嘅王生都9秒9脫鞋落水。真係比你嚇親囉~




到我們快玩完之際,雨雲終於趕到,我地係時候閃啦,快找好吃的!
搵食前,其實我地仲去左呢個地方…Pineapple Land,10級中伏…基本上入面只有係機場都可以買到嘅手信… 算啦,唔好提…


跟著OTS 嘅driving guide,見到夕陽之丘,好似幾好照景喎,沿住山路,走過石地,車越開越上,沿途都冇對頭車,越開越心寒。上到去… 果然… 一間破屋+一隻馬… 好恐怖了,車都無停定就閃了…

再找另一家,附近的玉家,好似唔錯喎,但跟住GPS 跟本就去唔到嘅,最後都係落車四圍兜,一點都唔著眼嘅小店,終於比我地搵到啦!




家庭式的小店,第一次見到襟飛仔嘅拉麵店,一個set ¥3xx 有拌菜,拉麵,炒飯…抵到爆呀!好多朋友仔對沖繩料理都覺得麻麻地,反而我就覺得味道好清淡,好啱我地口味呀!!!






呢餐lunch 食完都差不多4點啦,回酒店放底車,我地就步行上萬座毛睇日落。由ANA 行去萬座毛快行要30分鐘,台風前夕,日落的橙光有種特別的感覺,加上風超級大,跟王生扭成一團,感覺特別浪漫。




回到酒店,今晚今餐食便利店即食餐… 點解日本的碗麵同即食肉總係比較好味嘅呢?

2013.10.15 Day 6 - ASHIBINAA Outlet、回家
到了最後半天,要回家了,而送我地走嘅係台風26號… 今年沖繩打風特別外,我地嘅旅程前後被兩個台風夾住,感恩係最後一日先黎打。而旅程中只有第三天及最後一天雨落得比較大,其他日子都不時有太陽,太感恩了。

回程前,先到ASHIBINAA outlet 食lunch 同shopping 一下。我深深愛上沖繩拉麵,臨走前都要去encore 多次,不過呢個就冇咁好食啦。



呢度都係名店多,但係嘢真係好要,我地買左5對難都只係HKD8xx,同埋買比老公嘅Gucci 銀包都只係HKD9xx,建議大家回程前必到呀!!



離離開時間不遠,我知道呢個旅行可一不可再,我地兩個同時都冇工作包袱係身,真真正正的身心靈休息。但當一想到回去後就要接受新挑戰,在飛機上,我忍不住眼淚,豪哭起來… 我們約定,每年都要來一次沖繩,拾回那忘憂的短旅程。

----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

Instagram


----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...