星期四, 5月 28, 2015

[搵食胖徒] 觀塘新食 合一咖啡店

近排冇咁忙,又可以四出搵食lu。之前連外出lunch 嘅時間都冇,唯有睇住OR 頂引,一早bookmark 晒d 新開餐廳,趁間試!

今日試嘅係合一咖啡店,唔講唔知,原來呢間係合一嘅第5間分店啦!





前菜先來個雜菜湯,有選擇困難嘅我點完薯仔忌廉湯,黎咗又想轉,呢度嘅staff 真係好好,其實湯已經裝起咗,都照樣幫我換,加分加分!


午餐來了,永遠都係隔離飯香,等我試下同事個d 先!

~ 南瓜茸煙肉長通粉 ~ 
好Creamy 但一d 都唔漏,汁量剛剛好,唔會太多以水浸,意粉係明顯有同d 汁一齊粉過,通心內每條都充滿汁,味道都唔會太咸,好好味!


~ 龍利柳菠菜卷配薯茸~
上菜個時係咁,白色嘅sauce配上薯茸墊底,真係好靚好雪白,好靚嘅賣相!
切開後係咁架,菠菜卷咗係龍利柳中間,一切開就會流d 菠菜出黎,流心菠菜真係第一次見!做樣做,菠菜出嘅水就可以滋潤返個龍利柳,煎嘅時侯就唔會太乾身,好smart 嘅做法。偷試咗一啖,味道清啖,味道就全靠個汁啦,唔會太咸太膩。真係好想入廚房拜會下廚師,點樣可以做到咁唔膩嘅忌廉汁!

我點嘅係墨西哥雞肉牛油果卷,sigh,反而我點嘅係最失色嘅一道,墨西哥卷太大厚了,唔好睇佢好似好大件咁,其實頭尾有成3隻手指位都係皮,索性由中間食起!
雞肉,一般冇乜味,牛油果醬係好味不過太少了,如果多加少少醬配埋sour cream,一定加分!!另外,薯條好食!外脆內軟,似wedges,Yummm。
今日冇飲咖啡,借咗同事嘅黎影,佢話呢個Latte 好濃coffee香,下次一家要黎試。其實呢度都係一間coffee shop, coffee menu 都好齊,好多人就咁黎買coffee 架!
最後,為食胖徒都偷食咁同事嘅肉醬意,都好好食!唔得,今次輸晒,下次我一定要再黎!!!
ps. 同事再去等二次話冇咁好食,希望我嘅下一次會lucky 啦~ 

合一咖啡屋餐廳 United Café Bistro
觀塘開源道60號駱駝漆工業大廈3期7樓U室 
Tel: 3422 3766


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...