星期三, 5月 27, 2015

[Gi影院] 千履奇緣 The Cobbler

好耐冇睇戲lu,睇戲都係好講心情,有時好攰,真係支持唔到d heavy 劇情。Adam Sandler 又有新作,睇返d 輕鬆小品,笑下唔洗用腦。最啱呢刻攰爆嘅我!

千履奇緣 The Cobbler






你有冇試過、想過、羨慕過過別人嘅生活? 我有,成日都諗,如果我有佢咁瘦,如果我有佢咁靚,如果我似佢咁無憂無慮。但當你真係變左呢一個人時,你先至能感受得到當時人嘅sadness。


本戲都係一貫Adam Sandler 嘅小品次作,但今次並無刻意令故事太感性或令觀眾沉思太耐,亦都無刻意帶出一d 人生哲理,思考人生。對於我,原來咁嘅手法會仲輕鬆,睇黎我平時真係諗太象啦.......


全片我最喜歡嘅,反而係片一開頭嘅一幕,You cannot understand somebody unless being him. 我地成日睇人好,隔離飯香。其實表面再風光的人內心可能最寂寞,模範情侶都會有爭吵嘅時侯,生活再平凡嘅老翁可能係百萬富翁。

與其成日都羨慕別人嘅生活,何不先為自己打算,令人生更有意義,活得更有樂趣~共勉!


故事簡介 

鞋子交到他手上 你的生命從此不一樣!
居住在紐約的Max,家中數代都是補鞋匠,承襲家傳事業的他,對年復一年的補鞋生涯,已感到極之乏味。某天,他的補鞋車壞掉,由於趕著把鞋子交還客人,他只好搬出祖傳的古董補鞋車來頂檔。豈料他試穿剛修好的皮鞋時,竟發現自己的外貌亦變成跟鞋的主人一模一樣!他的補鞋生涯從此每天充滿驚喜,不但可為顧客修補皮鞋,更可以用不同的身份,體驗不同的人生!最令他意想不到的是,藉著這種神奇魔力,他還可以為其他人送上溫暖的心靈雞湯!




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...