星期一, 5月 25, 2015

慢活東京2015 前 - 排排行程,排排毒


又黎到一年一度嘅沖電旅行,今次都係去日本,不過唔係再去沖繩,係去東京!
實不相瞞,今次係小妹人生第一次東京~ 失禮了~
東京呢個地方,其實想去好耐架啦,但每次都唔夠玩水trip 吸引,所以最後都係冇選擇到去。
今年真係要去下啦~

去之前,當然要做下功課先,plan 定行程,儲定彈藥,清定腸胃!
做任何事都要預備充足,上網做足research,問咗好多人嘅意見, 加上行程仲係日本達人王大佬親筆幫我地定架,一定 “滿載而歸”!





Tokyo Trip 2015 Jun 1-5

呢幾晚都係住新宿グランベルホテル(Shinjuku Granbell Hotel)
東京都新宿区歌舞伎町2-14-5 
03-5155-2666


酒店係2014 年落成,就近東新宿站行4分鐘就到,來回shopping 區好方便~
而酒這店入面都幾decent,有d 雙人房間仲有閣仔架,好想住呀,最衰唔係for couple 啦~
機票連酒店package 二人共$11654,好抵~





另外睇咗好多台灣blogger 最新update 嘅旅遊攻略,連shopping coupon 我都download 埋添呀~




行程plan 得7788,另外一樣要prepare 嘅就係我嘅腸胃,雖然我唔多有出trip水土不服嘅情況,但因為我平常食得唔多,每次去旅行都死撐飽到唔舒服,肥,當然亦都係另一個原因啦。
多得咁啱係出發前2星期同AK安康 PR 傾開計,佢建議我先進行【3日蔬果斷食法】,調整下腸道,清一清宿便,咁就唔會咁易唔舒服,肚腩又會細D易D買褲!哈哈哈!

Enzyme 係幫助消化及排毒嘅一種要素,亦係身體不能缺少嘅營養物。
但食物中嘅酵素會因高溫流失,加上成日出街食飯,真係填咗唔少毒,所以久唔久我就會飲下酵素排下毒~而AK安康排毒酵精係當中一個飲用嘅酵素~

AK安康排毒酵精有成70 幾種材料提煉,同我以前飲開嘅好唔同,排毒之餘仲有養身功效,仲要幾好味,哈哈哈~黎,開始3日蔬果斷食!


《3日蔬果斷食法》
早餐:排毒酵精(30 - 90毫升) + 水果任吃
 

午餐:2碗新鮮沙律菜 + 1個水果


下午茶:1杯鮮榨果汁 + 1個水果 + 60克或不多於10粒的果
(午餐食咗好3大碗菜,飽到可以skip 下午茶)
晚餐:排毒酵精(30 - 90毫升) + 2碗新鮮沙律菜 + 1個水果


*唔係拎錯酵精,圖中係五行酵精,係晚上修補腸胃及大吃大喝後嘅良伴~

3日好快架咋,加上我平時都係食菜多嘅人,呢3日對我黎講一D都唔辛苦~
呢3日都係狂排毒,大號時好舒暢,量都比平常多,網友話排毒時會有可能爆大瘡,thanks god 冇姐~

AK安康對我真好,建議的帶埋酵精去日本,每晚一支五行酵精,等我返黎後唔洗減得咁辛苦!東京,美食,我黎啦!





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...