星期三, 5月 20, 2015

再戰沖繩2014 ❦ Day 2 最清最美的浮潛﹣真榮田岬青之洞



2014-09-24
習慣早起身,去到旅行都一樣!沖繩時間6點鐘,起身梳洗一下。窗外仍是天陰陰的,希望一陣好天啦,因為今日會去浮潛呀!

感恩5天 of 再戰沖繩Day 2 (24/9)
第2日朝早都仲係黑仔日,下晝總算正常返啦,所以上半感恩事都幾騎呢…
朝早超大雨過後出左一陣好猛嘅太陽,地超滑狠狠地仆街,sigh,冇事不過瘀晒囉。
GPS 又老點,不過因行錯路冇上到highway而慳返450yen,亦因為咁而睇多左嘢,路旁餐廳都好靚有心思,同埋原來時間都差唔多… 車!!

感恩超大雨下安全開車。原來沖繩嘅雨係好好笑架,就好似以前睇卡通咁,有舊黑雲跟住你,係黑雲下,雨真係好好好大。


而雲外的天,係超藍超好太陽。lucky 地遇上兔子雲!


這是什麼天氣?OMG


個幾鐘車程,唔行HIGHWAY 都好快到,黎到青洞啦,興奮!!!


感恩浮潛前有好大太陽,照暖左啲水;下水後冇太陽,教練話天陰會少左折射,視覺上會清啲,真係好清好靚,水好藍呀。Lucky Lucky!!



呢個於係一千教練,佢係台灣人黎架,好funny 又建談,好有一見如故嘅感覺。非常建議大家黎沖繩搵一千潛水/浮潛,係facebook 搵佢啦!




除咗包Gear 同包潛水Tour 之外,一千仲會影捉全程,好好enjoy 潛水一刻,一千會捕捉任何一個時刻(狂影)!以下所有相只係一千影呢小部份!



入到洞啦,好似會發光咁,其實係折射加錯視覺效果。因為入到去先要合上眼令瞳孔放大,到一開眼,就只會見到水底嘅折射光,呢個嘩然只會唯持5秒架咋。


洞入真係爆多人,仲要有好多學生妹妹。其實未到我地睇藍洞前,嘩嘩聲不斷。到我地嘅時侯,只係throw bacm 一句 "喔,真係藍色架喎",一千冷笑"果然係香港人" XDXD



餵魚餵魚,咁大個女第一次比魚圍,HAHHAA 佢地真係會撞埋黎,咬手指架。
依,王生唔通你嘅殺氣又太重,冇魚圍你嘅?哈!


我幫下你啦!引晒d魚過黎lu~




一個鐘頭過得太快啦。真係好好彩,要上水嘅一刻就落雨啦~




上水面,重點照一張,呢個係一千嘅代表之作。一秒之間佢就潛到水底,由下影返上黎,呢一刻,我真係好想影返水下嘅一千教練呀~


今次浮一浮,兩個人包Gear、包Tour、包餵魚、包相、包攪笑,承惠HKD$1,000 (2014年價),
真係好抵玩~


帶住呢個影相真係好樣衰!!好好笑呀



玩水一個鐘,緊係唔夠喉啦,開車30分鐘直沖ANA beach,係我地舊年去過嘅hotel beach,好miss 呢度呀,玩到日落先捨得走… 

其實今日真係好lucky 架啦,本身打算book 25 號,不過一千booking 好full,唔可以 special request 佢 one-on-one。一千知道我地婚後第一之旅行,所以安排轉地24號。真係好lucky,因為台風 青之洞係25號開始紅旗,半個月冇開過。我真係好感恩,好lucky 呀!!!






----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...