星期日, 6月 07, 2015

【WeShare 為食兵團】一清一濃,各具風味﹣美心客家土魷粽及嘉興粽


又到端午節,又有粽食啦!咸肉粽個d喺粥鋪日日都有得食啦! 過時過節緊係要試d特別d!
今年WeShare 為食兵團, 我就代表品評一下美心客家土魷粽,再私下同KIRA交換咗嘉興粽,為食嘅我地就可以一次過試晒兩款啦~呵呵~

ps. 經歷過舊年切爛咗隻粽攪到影唔到相,我今年真係小心咗好多。不過美心嘅粽都實在太足料,今次都仲係切得樣樣衰衰咁, sigh!





一切開,大大塊土魷急不及待要擁出黎,就表面睇就已經feel 真係好足料咁播!


先試一口土魷。
平時最多食土魷都係蒸肉餅個陣,𠴱d 土魷又乾又硬令我對土魷嘅印象真係麻麻地。
當然兩樣嘢唔同又唔多可以咁去比嘅~哈哈~
呢啖土魷唔乾唔硬之餘仲好入味,不過略嫌少咗一份爽口感! 
同一size 嘅土魷,一隻粽入面起碼有成3﹣4舊,果真足料呀~


重有好多蝦米同花生~ 蝦米花生嘅份量多到係平均每一啖都有。
所以呢,米睇個粽白雪雪說以為佢冇乜味,其實啖啖都原汁原味~


足料嘅定義係乜?除咗有好土魷、花生同蝦米,一隻粽入面重放咗成兩粒栗子咁多。
包過粽就知道,要包一個咁多料嘅粽係幾巧功夫嘅事!


美心客家土魷粽評分
包裝:3 / 味道:4 / 足料:5 / 創意:4


喜歡重口味嘅,可以試一試嘉興粽。相比下,嘉興粽比土魷粽更香口,更特別



嘉興粽外表同台北粽一樣,都係啡色嘅,燸米先同醬油炒過,淨係個燸米返已經好好食,加上粽入面有一大大大塊以上海醬油醃製腩肉,真係好大塊,腩肉汁入晒個燸米飯入面,超香口,王生一句:怕肥抵死後,就將一大啖粽放入口!!
ps, 有人入夜狂操,超,你咪又係怕肥!!



腩肉外仲有冬菇,但只得一舊有點可惜。


蛋黃哥蛋黃哥!!食粽冇蛋黃真係好似差d 咁,難得嘉興粽仲有2大粒咸蛋黃,share比我個土魷粽~ 不過嘉興粽本身已經好重口味,仲要加埋2粒咸蛋黃,好似真係濃咗d咁呀。


總結:
自上年試過台北粽之後開始對美心家鄉粽系列,今次第一次試客家土魷粽,味道唔重好啱我!每一啖都會食到好香蝦米味,土魷一d 都唔硬,仲有大大粒冬菇同栗子,果真足料~
本身個糯米飯味度唔濃,睇黎係有炒過,所以個飯己經好香,再加埋d 料已經好夠味。


另外,都想講一講個冰袋。師奶仔就留意到今年美心冰袋唔同咗,你地覺唔覺?
左邊係舊年個冰袋款,粽同月餅都係用呢款嘅,右邊就係今年款,大就係大d,不過……


封口位就差好多,兩款都係同魔術貼,但舊年嘅就係對摺密封,今年嘅就多咗一塊蓋,但係唔密封架,旁邊大大個窿,咁點保溫呀!!!








----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...