星期日, 6月 07, 2015

香味制造Artisenses - 專屬我的個人味道


香薰同香水係兩樣截然不同嘅東西,但同樣有帶來好心情嘅迷人魔力。能夠擁有專屬自己嘅香氣係一種幸福。




呢日,遇工作於娛樂。可以認識到Artisenses 創辦人John。John 係一名調香師,一個我非常admire 嘅身份,能夠於香氣中工作,做出令人有有不同感受嘅香氣,係令人瞬間得到幸福喜樂嘅味道,簡直就係Creator!

就香港,調香師不出10個,能夠認識其中之一,更有機會請到佢為WeShare 舉辦一堂香水Workshop,真幸運!



當John 講解香水歷史時,的確有溫故之新嘅感覺,想當年學香薰嘅時侯,我係每日被香氣包圍學習!



雖然香水無香薰一樣嘅治療功效,但我相信,聞住自己喜愛嘅香氣就到帶來好心情。雖然工作在身本唔應該坐低一齊玩,但受到John 嘅邀請,點能夠捥拒呢!所以,我都開始制作我嘅專屬香水啦!


香水分低中高調,高調係最先傳入聞覺嘅香味,先入為住嘅感受。中調係高調過後,透過身體溫度餘留嘅香味。而低調就係餘留最耐最Long Last嘅香味。


而我地做香水,就要由底調開始,每個note 選出自己喜歡嘅3款香味,再拼埋調香,全憑自己嘅嗅覺去分式,透過距離界定香味分量比重。


平時有超級選擇困難嘅我,原來到選擇香氣我係一d 都唔豫疑,話咁快我就揀好自己嘅香味,哈~ 下次要揀嘢就靠個鼻先!!!



揀完香味,就係John 出場,用佢嘅專業知識,先了解我地嘅選擇喜好,再thru 我地preferences 定下調配分量,我嘅專屬香水就係咁誕生啦!



未上課之前,我會以為將最大嘅分量放晒去我最鐘意個味咪得囉,原來唔係架,當中加多1~2滴另一款香味,會帶動本體嘅味道,另香味更突出,就好似香薰治療中嘅協同效應一樣,當然呢下嘅係John 建議嘅情況下我先敢做啦!


2小時嘅課,個鼻個腦都好攰,真係好配佩John 同係Lab 工作嘅調香師~ 
以黎如果有人問我香水係邊買,我可以好自豪咁話,我自己調架!


相信到我用完呢支香水,我會再黎join 嘅個workshop,撞香水有如撞衫咁尷尬,都係有返自己嘅香味好d。

除咗DIY Fragrance Workshop, Artisenses 仲有婚禮服務,係自己婚禮中放設sense bra,以一種幸福香味作回禮用,太正~ 丫,身邊邊個最快嫁呢?等我建議一下先!



This is my unique fragrence, 
Thank You Artisenses, Thank you WeShare!

Facebook : Artisenses
www.artisenses.com



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...