星期三, 6月 10, 2015

[搵食伴徒] Hea 一 Hea Cafe 觀塘港貿 Base Cafe

每次同事生日飯,都係係我地試新餐廳嘅時間!



由APM 後門出,就會見到係港貿中心地下大大個banner 上嘅HEA 字,打工仔,邊個唔比呢個字吸引丫!
餐廳地方唔大,但室外就有大大個平台,內面裝修得舒服靚靚,外面地方闊,兩種唔同感覺!而我就喜觀室內,真係幾Hea!



Menu 如此,都係觀塘 Cafe 嘅 Lunch 價架,埋單加一至小$70up,但食過BaseCafe,就知呢個價係物超所值架!
有Green Menu 架,正!!

Drinks 都有好多好多選擇~

前菜來了,粟米忌廉湯,原粒粟米blend 成嘅湯,唔係Can Soup 黎架,味道好鮮好清,一黎已經有個大好感!
好少餐包會serve 牛角包,Homemade 牛角包唔油膩wor,連我平日好怕食牛角包嘅,都隊晒成個!
主菜時間,本身我心大心細,點咗Salad ,又改飯,煩到廚房亂晒,不過佢地都好耐心咁幫我整過。

我點咗新菜單 南瓜菠菜意大利飯,個risotto 好好食,望上去唔似有太多忌廉,但口感非常Creamy,食左又唔膩,而且仲要好大碟,男同事們更開心,因為平時去Cafe d 分量對佢地黎講實在唔夠,呢份佢地就夠滿足啦!
建議可以再改良一下個南瓜,腍多少少,半南瓜茸咁就會再開心d 啦!
以下係同事嘅lunch,黑松牛柳意大利飯,松露味香到陣,飯都係好Creamy,真係好想請教下大廚,點可以做到唔膩又咁Creamy 嘅意大利飯,真係好好味!!
另一個好吸引嘅就係洋蔥豬扒石頭飯,同事邊叫好味好飽,邊將美食放入口,真係有咁大魔力嗎??? 攪到我好想試添!
餐飲點咗花果茶,暖笠笠好好味,但就真係甜咗d。同埋我地太飽,Cafe 又冇外賣杯,下次再黎要自備水壺先,咁下晝就可以慢慢嘆花果茶啦!

呢度,真係好好Hea!!下次要再黎!!!

Base Cafe (觀塘)
地址 : 觀塘巧明街117號港貿中心2樓01室
電話 : 3514 4068
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/-/444025



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...