星期日, 6月 14, 2015

2015 夏日護膚裝備 - 由內靚到外

每年夏天,當天大忙住避開太陽嘅時侯,就係我立即變黑嘅時間!得咗!
比起美白,我較concern 皮膚嘅水油平衡。都係個句啦,護膚嘅重點並唔係塗些什麼,而係皮膚什麼令佢自生出什麼。最好嘅皮膚滋潤品一定係自生油脂,最好嘅美白元素,一定係自生黑色素修補,而呢日一切一切,都同水好有關!

身體冇水不運作,皮膚冇水亦都自生唔到。除咗要飲多d 水之外,用hydrating skincare 亦都係我嘅護膚tips!! 呢個初夏,其實早由轉季開始,就開始用以下組合,效果唔錯,冇轉季敏感,亦都改善咁冬季乾燥時帶來嘅暗啞,當然保濕補水功夫亦做得足,絕無戲場,記錄一下先!



大家有冇習慣早晚用唔同嘅skincare?皮膚對新產品嘅適應期只有2-3 星期,一reach 到呢個平台期,用貴貴嘅護膚品都冇用,所以我好早就開始,護膚品不停switch, 有時係3星期轉一次,亦有時(特別係轉季嘅時侯)我會分早晚,減少皮膚受嘅刺激!

Step 1 - 爽膚

早 - Watson's Water 360 mineral spring toner
早上都係清爽d 比較好,由其係我超易出汗。爽膚水用後的確舒緩咗潔面後嘅繃緊,亦不失點滋潤,不過唔會過潤,留有足夠空間比之後用嘅護膚品吸收。


晚 - ERNO LASZLO Hydraphel Toner
滋潤型Toner,toner texture 帶杰身,用後皮膚已經好夠潤,方便之後唔洗再塗太多滋膚產品,減輕皮膚負擔。Weekend 日子唔出街,我就淨你塗佢架咋。


Step 2 - 眼

早 - Watson's Water 360 mineral spring eye roll on
朝早時間通常到眼瞳瞳,加上一晚冷氣早上起來又鼻敏感,對眼又黃又啞,用呢個就最啱。3粒走珠係眼想碌幾碌,幫助深層吸收補水又可以按摩加快血行,咁眼就冇咁黃咁啞啦!精華清爽,油眼寶貝或妝前用唔洗怕溶妝,所以返工日或出街前我都會用佢架。


晚 - Estee Lauder Night Repair Eye
對於我呢個乾皮膚,淨用上面嘅精華一d 都唔夠潤,但出街怕妝溶唯有用住先,唔洗化妝就要用返d 夠滋嘅產品!呢個eye cream 唔洗我講係公認的好,晚上我仲會用佢做眼部按摩,比對眼好好享受一下!試過咁多眼產品,佢真係最好按又易吸收。唔捨得都要買!


Step 3 - 修護

早 - Organic Natralox organic hydrating serum 
早上繼續清爽,精華唔夠清爽真係好難上妝。精華質地以gel 狀,2泵夠用全面,三兩下已經吸晒,用後皮膚仲好滑。加上佢係organic 又有似玫瑰嘅花香味,我好鐘意用佢架。


晚 - Missha Night Repair Ampoule
一個係香港已成歷史嘅品牌,離職前公司送比我嘅product 用到呢支最後啦。講真佢d 嘢真係唔差,由其係魔幻水用呢支修護露我真係好鐘意,佢地就等同神仙水到EL night repair 嘅平民版。最正係,用佢黎做導入一d 都唔肉痛呀!


Step 4 - 滋潤

早 - Watson's Water 360 mineral spring intensive facial moisturiser
本身冇抱太大期望,但用落又幾唔錯。先講佢雖有香料味但一點都唔過份,凝膠質地最易吸收最鎖水,當妝前霜用個妝仲好貼添。略嫌佢對我皮講未夠滋潤,不過我之後用嘅BB Cream,滋潤度好高,所以呢個配搭的確剛剛好!



晚 - Rosehip Oil
自成香薰治療師黎,知道 Rosehip Oil 對皮膚組織幾有益,亦都親身經歷過佢嘅好,所以一年四季我都會同住佢,牌子唔定,係信得過嘅Organic 油就得架啦!
Rosehip Oil 係高效修服受損皮膚組織,加速細胞自然更生,滋潤抗氧。讀書時已經聽過無數用Rosehip 嘅成功個案,某年打斑打到花面貓後亦係用Rosehip Oil 極速3日去紅退砂。自個時每晚用,我都成30歲人touch wood 都未有皺紋,Rosehip Oil 功不可沒!



除咗表面保養多飲水,我亦開始咗唐安其嘅宇宙飲食法,等體內嘅毒素团填再少一d,體內乾淨,自然皮膚好。我實在係太怕老啦!!!




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...