星期二, 3月 16, 2010

[一星期用後報告] G...眼亮眼神 - Kiehl's

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=31848







正所謂, 眼晴乃靈魂之窗.
人地對我地既感覺, 精唔精神? 精唔精靈?? 醒唔醒目??? 一望你對眼, 就會知道..
特別係我地女兒家, 20歲後就更要好好咁照顧自己既相眼.
我地眼皮每日都會開合數千下以上, 加上眼既皮膚又薄, 用空氣既污染, 真係好易長出紋同眼圈呢~



講真, 就算皮膚幾靚, 毛孔幾細緻, 幾光澤, 幾亮白都好.
一對眼紋加又黃又藍既眼圈, 已經可以扣好多分啦. 人家睇到重會估你既年齡比真實大好幾歲呢.
去約會時, 用concealar 遮到個人一d都唔自然, 過多2個小時, 眼油令妝開始溶化. 幾監介呀.

所以, 一雙至明亮既眼神係非常重要既. 而要擁有呢一雙眼亦並非難事唷,
其實, 阿gi既一雙眼, 並唔係話保養得非常好,
眼紋?? 有, 當然啦, 不過要貼到好埋先睇到lor. 
黑圈?? 有, 不過就用不上遮暇膏喇, 粉底都夠用啦~~

講真既, 重有幾年我就變中女架啦, 加上生活係污染度甚高既香港, 又日日對住電腦, 又夜瞓, 又日日眼Con. 能擁有呢一對眼, 我已經好滿意架啦.

呢5年來, 我都有keep 住用Kiehls家既眼霜, 先至不至於令眼睛年齡增長.

以下呢幾個瓶就係我時常交替用既產品啦~

 

眼部精華 vs  眼霜

可能大家都冇用眼部精華既習慣, 甚至可能會問點解要用眼部精華呢..

hmm. 以我既少少先解 (唔一定啱架) 眼部精華大多都係treatment, 係治療用既. 質地比較清爽.

而眼霜大多係有預防作用, 質地較滋潤.

用面一樣, 我地會用精華黎改善一d皮膚既問題, 但一般既面部精華對眼皮負擔太大, 不宜用係眼周. 所以要改善現有既眼紋, 眼圈問題, 就需要用到眼部精華啦. 用後再加眼霜作預防及滋潤.

 

眼部精華
1. Line Reducing Eye Brightening Concentrate


呢支妹妹其實係我既老朋友.
當時佢既發展未係成熟, 用上去粒子粗粗的.
經過左一年後, 佢已經被改良左, 依家既質地滑到不得了呀~



其實佢係一支2合1既精華, 佢含有純維他命C(左旋C),

預防和改善黑眼圈及眼尾細紋同抗氧化既功效. 足夠對付我黃黃既眼圈呀.

晚上爽膚後, 先將佢點上眼再輕輕按摩, 慢慢就會感覺到溫暖.

第2日早上, 眼睛既黃氣的確有很大既改善架.

呢支我建議大家晚上用, 因為按摩完, 雙眼會即時變得更黃. 放心, 係正常既, 瞓醒就冇事架啦~~

 

2. Darkness Diminishing Activated Eye Treatment


呢一支係新推出既產品, 我都只係試用左一個星期架咋.

佢係主要用黎對付黑眼圈/暗沉既眼圈..

效果雖然未咁快見到, 不過用後感覺好好, 唔會有乾既感覺 (你知啦, 好多美白野都係好乾架麻)



Kiehl's 建議早上用Darkness Diminishing Activated Eye Treatment 晚上用Line Reducing Eye Brightening Concentrate

早晚雙重對付眼部問題, 會有更突出既功效架~



我都follow左呢個step 1個星期, 真係覺得個效果既突出,

我既黃眼圈明顯有改善左, 特別係上眼皮, 已經冇咁'氧化', 睇上去唔會好似用左e/s 咁啦.

我重follow 埋佢既按摩法, 晚上按完, 等2朝冇咁腫, 冇咁黃呢~




眼霜

用完精華後, 就要再用眼霜去滋潤眼周肌膚.



眼霜方面, 以下有個係我至愛~~

第一位.. Avocado Eye Cream



如果冇記錯, 佢係我人生第一盒眼霜, 同埋係一用就愛上既~~

佢既質地好柔軟, 點左上眼就會即時變得水水咁, 好易被皮膚吸收. 保濕度重好高, 全日都keep 到水潤既感覺.

亦因為佢會即時'變水' 既關係, 就算你點卒佢就好, 都唔會入眼架.

可惜... 呢個衰鬼實在太好賣, 就算訂都要等一頭半個月既....

 

第二位..Abyssine Eye Cream +



呢個係我第2最愛, 買唔到avocado 時我就會用佢架啦.



我愛佢因為佢有抗光老化成份, 保護眼細胞免受紫外線傷害, 增加眼部肌膚既抵抗力預防敏感.

更有緊實去腫及加速肌膚代謝既功能,可預防並淡化眼週細紋.

佢去浮腫既功效係一流架~~

 

第三位..Cryste Marine Firming Eye Treatment



呢盒比較少用, 因為佢主要係用黎緊緻眼週肌膚同改善黑眼圈既~

我既眼圈係偏黃既氧化肌, 所以用上面個盒已經夠用架啦. 不過一心想試下, 效果都幾唔錯架~~

 

=========================================


說實話, 我真係偏愛Kiehls 既產品.

至少我覺得佢好啱我, 佢自稱產品中既成效有d咩, 就真係有呢個果效哦~

我比左幾多$$, 佢又真係會比返咁多outcome 我呢, 一d都唔呃人架.

 

正考慮買eye cream既姐妹, 不妨都考慮下kiehl's 丫~~ 

希望我呢個report 幫到你地啦, 用左好多心機去寫架~~

 

多謝收看~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...