星期日, 3月 21, 2010

美白之道~ 內外兼顧~

在theZtyle 2月月刊中,
被各位推撰後得到4個大獎, 阿gi 真係受寵若驚呀, 真係要多謝各美人既愛戴呢~

gi 從來冇想過有幸得到你地既支持,
何況係得到呢幾個獎呢.

當中得到2個獎係令我最驚喜既...


 


白達人??

HAA, 係唔係近呢個月我出得多美白文?
定係其實大家曾見過下面呢張相??


(其實都唔想再SHOW 呢張相架啦,
都SHOW左好多次LU, 當時又唔多會化妝, 眼勁細, 面又包@@

想見我素顏既SIS, 睇住呢張先啦..
我唔化妝都係咁上下啦.. 不過面會尖D者@@)

 

其實我係極ENJOY 用陽光玩遊戲既人,
所以我D膚色都好殘, 好暗訝架,

而'
美白' 對我既定義就係要亮澤, 膚色均勻, 淡化色斑~~
要由內裡散發出黎既光澤~

要做黑美人, 都要黑得黎夠亮澤先得丫麻~


新做左一張對比~ 塊面仔尖左多呀, 呵呵呵呵~~
(大家有冇發現我依家影相冇咁'側面'?? 哈哈哈)



 

養生達人??

HAA, 其實阿GI都好偏食架, 菜??? 小食, 魚??
唔食... @@ 淨係愛吃雞.

所以我盡可能都用多一D'其他'方法去令自
己健康均衡多少少.

如: 做運動啦..  <<
我的瘦身大法>>






食Suppliment
啦..         <<
拍丸拍上引?!>>



依家食緊白蘭氏既suppliment, 早晚食, 護肝同抗氧化








飲酵素啦..          <<
同肚腩仔講byebye>>




 

近呢個月, 我開始左幾樣新既方法...
都係對身體用埋皮膚好架..

 

1.
早上一杯暖蜂蜜


純天然既澳洲蜂蜜, 可以滋潤身體,
腸胃有利,

早上空肚飲一杯暖蜂蜜,
對身體皮膚都好好架, 長期飲用更會令皮膚白滑, 毛孔減細tim~~

記得要係真蜜先唔會至肥wor~~
同埋要用暖/冷水沖, 飲熱水蜜糖水會便泌架~~



 

2.
下午用花茶代替開水


我飲用既係玫瑰花茶,
玫瑰係女人
既恩物,
佢既香味可以減提升情緒, 佢既精油可以淨白肌膚, 滋補子宮
(不
過真係好貴..剛買左一支, 破左產 @@)
而佢既花茶更可以幫助消化,消脂,
滋補子宮, 美顏, 舒解神經, 調整月經, 改善經痛~ 係荷爾蒙滋補劑.

 

玫瑰花茶(Rose)
能保護肝臟胃腸,降火氣,促進血液循環,調氣血, 調理女性生理
問題,防皺紋,消除工作上的疲勞, 促進肌膚的光滑彈性,同時可消除肌膚緊
繃及乾燥敏感, 豐富的維他命成份可滋養所需的養份,常飲可幫助促進血液循環。 有助內分泌失調、嬌嫩肌膚、促進肌膚光滑彈性、有助血液
循環、 預防便祕。一杯玫瑰花茶含有大量的維生素, 尤其是維生素C比柑橘還要多,所以能美容養顏、抗氧化。 玫瑰中所含有的維
他命C是檸檬的50倍, 這種高濃度的維生素C含量可以增強人體生產膠原的能力, 免受紫外射線的有害照射,抵抗自由基的侵害。 玫
瑰中的維生素C還能幫肋抵禦感冒及預防疾病。


 

余仁生買既玫瑰花茶都只係$40,
每次用4-5朵就可以了~


月經時期唔飲得, 不過睇下聞下真開心啦~~ ^^



其實有好多朋友都叫我飲花茶時要小心, 一來唔知花既來源, 唔知佢靚唔靚, 有冇農藥.
所以大家去買花茶時
都要好小心選擇呀~~

其實有另一個方法係唔洗用泡既, 不過就比較難去搵材料...
天然organic 既花水 (係蒸餾出黎既花水, 唔係浸泡個d)
加小小入飲用水.
味道更加香, 更加濃呀~~
我依家用緊既就係學校出既花水. 大約用一瓶蓋加入700ml既水入面啦.
洗面後就用佢代替TONER, 外敷內服, 講真, 我D皮膚真係好左好多呀~

(不過唔係所有花水都可以飲架, 大部份市面賣既都加入左防負劑同化學物, 唔可以飲用架)


3. 閒時多飲薑茶..


薑茶可以暖胃, 同暖子宮.

子宮要keep 住溫暖黎保護卵巢卵子架, 飲得多凍野, 身體就會堆積多d脂肪係小腹道黎保溫架啦.

所以.. 多飲暖胃既野, 可以身體健康,
又可以趕走肚仔
架~


citysuper 的樽裝薑茶, 叮熱黎飲更好味呀~ 只係不太夠辣..

4. 多用香薰油,
給身體多一些滋潤


"保持健康之道, 就是每天洗芳香浴, 和做芳香的按摩" <希臘醫學之父希波拉底斯
Hippocrates>


每日,
我都會用香薰油黎滋潤我既頭髮及身體.

面部care當然都唔少得,
我會用檸檬+玫瑰精油做面部按摩. 美白, 亮澤, 修補受傷皮膚~~
一週2-3次

玫瑰精油係非常名貴既精油,
因為
玫瑰花含油量唔高, 要3000-5000KG既玫瑰花先可以提鍊出1L既精油. 市價大約係$4800/ 10ML.




 

平日, 我就會用檸檬+乳香精油作精華用.
乳香有修護功效, 對損傷皮膚起很大既作用~ 亦有抗皺功效呢.

天氣乾時,
我會直接將2-3滴既分量印上面.

但好似近日天氣比較濕, 我就會將佢mix
埋我晚上用既lotion 入面, 1-2滴就夠了.


Shiseido white
lucent 美白乳霜配檸檬乳香精油, 潤而不膩~~


頸都要美白架~~

遇到面霜質地
較硬較難推
既情況,
就好似我呢一盒咁.
係團購買既, 雖然好多好評, 但係質地好實, 真係好難推開.

唔洗緊張~~
亦唔需要將一盒咁好既面霜打入冷宮架~

呢個時候就可以加1-2滴呢個face
oil
, 將面霜潤滑推開.. 咁就唔怕'搽到出紋' 啦, 重好修護皮膚tim~


 

希望大家喜歡我今日既分享啦,
多愛錫自己既身體唷.

記住, 美白並唔係只做表面既,
要由內裡散發出既光澤感先係最靚, 最健康架.

我地大家一齊努力啦~~


 

多謝收看~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...