星期一, 3月 15, 2010

Gi 的馬拉松 "妝"~~

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=31060

2月28日,
渣打馬拉松日....

我雖然唔係今年馬拉松既健兒, 但當天早上, 我相約左知己好友一同挑戰10公里.

地點係由珀麗灣廣場沿珀麗路轉入馬灣再回到珀麗灣廣場, 不停打圈到夠10公里為止.

約好左朋友9:30係我家樓下等.


 

阿gi 係花面貓一名,
雀斑, 暗粒, 紅印, 膚色不均... 通通都可以係我面上找到.

平日冇約人,
我都可以接受唔化妝落樓既.. (因為屋企係遊客區, 周不時都會遇到熟人, 其實都要幾大勇氣 @@)

今日雖然只係去跑下步,
但始終都係同朋友既一個約會, 總不能滴粉不沾架麻..

我就有呢個好幫手~
約朋友去打波, 跑步, 行山, 曬太陽我都會用佢既. 佢就係Esthemed vita in BB Professional all bright BB Cream 啦



 

其實我之前都好怕用
bb cream 架, 經驗話我知佢會令你出唔到汗, d油脂同汗迫晒係毛孔入面排唔出黎.
之後咪又係生粒粒lor ( 其實有某幾個牌子既防汗粉底都有咁既情況) 我好大汗架, 夏天時面上既汗時時都令我好監介呢..
但我係
Esthemed vita in BB Professional 就搵唔到呢個笠笠既感覺啦.


佢蘊含5大美肌維他命, 重有SPF30 PA ++, 可以幫我阻隔UVA & UVB. 就算幾曬跑步都冇有怕.
亦會保護我既皮膚, 你知啦, 有時跑步行街好幾大塵, 用佢我塊面起碼唔會咁污濁先丫~
防汗防油, 做運動用既話呢個就最緊要啦. 好多BB Cream 都做唔到防汗呢一點, 一出小小汗就溶到蠟像咁.
Esthemed vita in BB Professional 的確係非常professional 呀~

 

Esthemed vita in BB cream 質地非常薄, 又容易推開. 用後感覺情爽, 一d都唔笠.


 

遮暇度同比一般bb
cream 好, 平均到面部既不均. 普通淡妝用已經好足夠架~~





跑步既時候, 汗唔多唔少都一定會令bb cream 溶掉,
但又未至於好誇張(
恐怖蠟像館咩...@@), 全程感覺都好清爽.

防曬度有SPF 30++, 呢個天氣跑步都夠用有突啦~ 最重要係, 佢冇防曬霜咁焗tim呀, 讚讚讚~

好~
3分鐘就已經攪掂, 可以出門啦.


 

記得就算用過BB CREAM 定防曬霜都好,
都要用卸妝產品洗掉呀~~



 

後記:

挑戰10公里成功!! 用左1個半小時~~ 下年可以參加馬拉松啦~~
YEAH~. 

有邊位會一同參加明年既渣打馬拉松呢???

 


 

謝謝收看~~

5 則留言:

  1. HI~~請問你呢隻bb cream係邊到買呀?thanks~
    [版主回覆03/18/2010 08:48:00]我係 mannings 買架~~獨家的~ 

    回覆刪除
  2. how much ?
    [版主回覆01/08/2011 00:49:00]sorry 呀, 我已經唔記得啦. 不過萬寧有賣架. 有興趣既可以去睇下架~^^ 多謝你黎睇我呀.

    回覆刪除
  3. thx 放係邊個位 ??琴日去唔見有 ?
    [版主回覆01/08/2011 20:30:00]Skin care 個D 位會唔會搵到呢? 聽日我出去都幫你留意下先~ ^^

    回覆刪除
  4. wow ... look really nice on your skin la .. :) i want one too!! 

    回覆刪除
  5. 你能夠跑到十公里,巳非常錯,日後再加油了....
    [版主回覆08/25/2011 00:22:18]現在平均都跑7-8公里, 10公里已可以應付有餘了.

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...