星期六, 5月 26, 2007

BBQ後既保養

今日同同事bbq完, 返到仁屋企緊係要做返個保濕mask啦, bbq抽晒我面上既水分呀...


1. 我自己諗出黎既保濕mask: 玫瑰薰衣草油面膜
做法好easy, 用1/3圖中個bowl分量既礦泉水(我就用evian, 可以再純d重好) + 玫瑰及薰衣草各2 滴, 再放一粒壓縮paper面膜(SASA,卓悅有賣). 發大後fu 10 mins.
法國礦泉水有天然保濕作用, 佢冇特別營養, just保濕. (所以好多人都會係飛機上問空姐要支evian保濕下.)
薰衣草就有舒緩作用, 晒完又bbq完, 皮膚受左好多chi激, 要舒緩一下先得.
玟瑰對干皮膚都好好架, 主要工用係美白.
FU要快面好舒服, but要立刻查cream, 因為paper mask一拎走, 毛孔都未所實d水分, 空氣就即刻同佢搶, so 要快手呀~~
ps. 可以日日fu 都得, 因為成分好天然

2. Lanegie sleeping pack.
厚厚, fu overnight, 第二日皮膚就好水水lor~~

此乃我既保濕法寶.....




2 則留言:

  1. 多謝分享 !
    「 浪濤隨筆 」上

    回覆刪除
  2. Lanegie sleeping pack ~我都有用ga, 用完第日塊面脹卜卜~~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...