星期日, 9月 02, 2007

夏天緊係要食芒果之1 - Mango Cheese Cake

芒果Cheese Cake~~~
好好味呀~~ 今次好好多~~ 冇上次咁硬啦~~ d cream 打得滑好多~~
個cake好足料架~~ 好多果肉, 我用左2大個芒果, 個芒果好甜..... 我偷食左個多...... hehe~~
成功~~~



8 則留言:

  1.     Very delicious !  

    回覆刪除
  2. 好正呀?? 好期待我地下次一齊整呀~

    回覆刪除
  3. hihi 自己整嫁?? 好似好好食喎 我之前整個個一樣既Cheese cake但無你個個咁令

    回覆刪除
  4. 令可能係因為d芒果茸, 你下次可以試下放芒果茸係面. 等個cake雪好左, 就放加了魚膠粉的芒果茸係面再雪~~

    回覆刪除
  5. HI. 請受徒兒一拜...  好心急..快d傳受我秘技~ 亞強到此一留~

    回覆刪除
  6. 你中意整野食.... 介紹個好blog 比你 靚表姨 <---  裡面有好多食譜同整蛋榚....

    回覆刪除
  7. To: 雋然 Thank you nei~~ 我會多多研究, 再同大家分享~~

    回覆刪除
  8. @.@|||我巧想食....不過睇怕都好難有機會
    [版主回覆10/26/2007 20:49:00]夏天都過啦, 冇芒果賣啦, 下次整比你食啦~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...