星期五, 2月 13, 2009

小事一則, 有感而發

貴為情人節前夕, 好多小戀人都會為身邊個位親愛的去花小小心思..
本人認為, 只要有心思, 無論收到咩禮物都應該要讚..
可惜現時香港女子既'要求' 對於一班唔夠細心既香港男孩黎講... 真在太高啦...
 
尋日正直阿GI放工後, 歸心似箭回家途中, 見到一對小情侶...
男既拎住一束好靚既紅玫瑰
女既扁晒咀, 問: 點解你會送玫瑰花比人架....
男既就O晒咀咁 答: 點知你鐘意鬱金香者.....
 
其實咩花都冇所謂啦.. 有花收都重要咁???
唔係送菊花劍蘭比你, 你都執到啦.....
 
奉勸港女不要太港女......
我係女人都睇唔過眼~

3 則留言:

  1. Gi,我都非常認同你嘅講法。 情人節買花真系一樣好貴好貴嘅事,所以男友記得今日系情人節,而且又願意花錢花時間去買束花,其實已經系一件好唔話得嘅事。 就算收到嘅唔系最鍾意嘅花,都唔應該唔開心,反而要好開心咁多謝對方(it's the thought behind that's count)。 更加唔應該果日同對方講自己唔鍾意d花,過幾日先話返比男友知咪得囉,一年先得果一次,遲小小先講唔洗死嘅,唔好破壞情人節呢個咁開心嘅氣氛。 當然男友冇去發掘一下女友鍾意乜花系有做得唔好嘅地方,但系又系邊個講情人節一定會有花收呢?! 有好多男士系會唔記得情人節,又有d就算記得,都唔會去買花。 奉勸各位女士唔好 take it for granted,有得珍惜就好珍惜喇,唔系樣樣事都系必然嫁!
    [版主回覆02/15/2009 10:49:00]yes yes 好同意,
    雖則我自己都有花收, 當然有得收就當然開心啦, 冇得收都冇乜問題既.
    it's the thought behind that's count <--Agree Agree~~
    情人節快樂~~

    回覆刪除
  2. 其實就算我唔鐘意果d花我都唔會出聲, 仲一定要appreciate男友, 不過就 會遲d同佢講下次唔駛花錢啦, 留返d錢一齊食野分享開心的時刻仲難忘. 而家肯花錢買花比女朋友的男人唔多架啦, 雖然我係街見到一d唔識的人送d好唔靚的花會好想笑, 不過始終都係一番心意, 自己男友送的話就始終會感謝的. 第時想收都無得收呀 !!
    [版主回覆02/15/2009 10:55:00]係啦, 都係心意黎者..
    成日覺得情人節想同情人行下海旁ROMATIC下, BUT扎花好重.. >< 行一陣就好累要回家啦...

    回覆刪除
  3. 其實我本人都唔系好鍾意收花,久唔久收一束就可以,因為覺得d花死得太快,唔抵呀! 如果要送不如送一盆,可以有排睇。
    [版主回覆02/16/2009 09:18:00]哈哈, 我都係咁話, 久唔久一束.. 一盆就唔好啦, 我唔識打理呀.. 又怕蚊蟲...

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...