星期一, 5月 18, 2009

分段上假睫毛法

話說上一次登左打令生日妝個篇後, 公開左我用"分段上假睫毛法"... 大家都好好奇點樣剪開D假睫毛再痴, 亦想知有咩好處~

所以今日決定同大家分享下我既.. "分段上假睫毛法"

首先唔該TATA SCAN左以下呢段比我~~ QUOTE : 女人我最大MAGAZINE.

介紹左剪開痴睫毛既好處~

1. 可以就返自己個眼形, 提防眼頭眼尾彈開~

2. 眼細如我, 成日都要剪走好多睫毛唔要, 用左呢個方法就可以成副睫毛用晒

3.舒服好多. 因為弧度已經係tailor made for 自己, 所以一d都唔吉眼, 亦唔會好遮視線~~

好~~ 開始時.. 比大家睇下我既"神秘的單眼皮"先~

睫毛又短又少, 失禮晒~

我係用呢支無敵'超能膠', 痴得SUPA實~~


今次用公主李黎玩..... ps. 用呢個上睫毛法切記唔好用貴野, 剪左用唔返~~

剪開3-6段

個人黎講我鐘意由尾開始, 可以易D HANDLE, 先夾起尾個執


點上膠水.. (out fo, 睇唔到, 唔緊要~) 小小膠水就夠~

第一執放上眼尾位置


再上第二執, 我想加重尾部效果, 所以將第二執睫毛疊左一半係第一執上.


第三執.. 疊1/3 上第二執上


第四執, 只係緊貼住第三執.


第五執, 都係一樣緊貼住第四執


第六執, 緊貼住第五執. 剛剛好係我要既位置 (我係單眼皮, 所以唔可以貼咁入, 否則會好吉眼)

攪掂, 唔洗5分鐘. 因為每次上膠水既位短左, 基本上你沾左小小膠水就上眼hold一秒到就已經痴好..

開眼點晴~~ 有眼輕尾重既效果~


唔記得影個側面比大家睇.. 唔緊要啦~~ 哈哈哈~

多謝收看~~


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...