星期六, 7月 18, 2009

日式芝士蛋糕


好耐都冇整cake喇.
上網click下click下d 食譜網, 見到一個super 簡單既焗cake.
簡單正合我要求, 因為我都係想整黎當下午茶.
(我同男人weekend 多數只食2餐.. 10點多blunch, 6點多dinner..
所以我多數都會整下茶點, 食小小咁啦)
 
2點多開始整, 15分鐘左右已經可以入焗啦, supa easy.
入焗前太心急, 唔記得'登'返d氣出黎.... 所以起左火山口呀~
(SORRY, 一張完全冇美感既相, 因為男人等唔切食...)



呢個食譜特別之處在於佢係用芝士片黎整架~
平時個d都係用cream cheese, 雖然會好味d, 芝士味濃d,
但係下下要拎佢出黎抖涼.... cream cheese 又易懷.. @@
等到佢變室溫我都冇心機整啦..
 
用芝士片真係方便好多~ 又可以揀唔同味既芝士片黎整.
我今次係用左 President 既 cheader cheese,
芝士味剛剛好~ 唔會太濃.
好有依滕家既FEEL 唷~
下次我試下用卡夫, 應該會濃D~
 
分享埋個食譜~~ 15cm模分量
麵粉        30  克
粟米粉    10 克
蛋            2隻
糖            40 克
芝士片    2 片
淡忌廉    50 克
牛油        30 克
 
1. 預熱焗爐 160 C
2. 蛋白 + 糖 25克,用電動打蛋機打至企身。
3. 蛋黃 + 糖 15 克 ,用手打至淡黃色。
4. 篩好麵粉及粟米粉
5. 芝士片 + 淡忌廉 + 牛油 ,一同隔水煮熔
6. 攪勻 (2)+(3), 篩入 (4),  加 (5) 攪勻,隔熱水 焗 30 分鐘
 
大家試下丫~
 
quote: Leisure Cat




2 則留言:

  1. TKDomoto x Winnie Lau MUA週一 7月 27, 05:16:00 上午 2009

    好想食下呀~~~~

    回覆刪除
  2. 聽日得閒想試下呢個超easy 既cheese cake 呢~ 但我唔知咩係" 粟米粉"呀... 可以嚮超級市場買到嗎? 另外, 麵粉要有冇話要用"低筋"定"高筋"嫁??
    突出間, 本來超easy既, 被我搞到難度高左好多..hahaha!!! thank you!!~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...