星期五, 5月 28, 2010

生命中的一塊拼圖 - 新品發佈會 Olay

老一輩時常說:人生如拼圖,係天父將“一塊塊” 經歷安排在我們中,拼成一副又一副既Master piece.

今天,天父又安排左一塊小拼圖比我, 叫少見其世面既我見識一下大場面!




上星期收到了Renee 既電話,邀請我出席Olay 新品發報會,係全新推出既高效透白精華同高效透白凝霜,

而嘉賓就係代言人小S哦!

我並不稱得上係小S 既忠實粉絲,但我都幾鐘意佢架… 至少我閒著沒事做或是食午飯時都會睇康熙來了!

想不到每星期只能在Monitor 中看到的小S 今天會出現係我面前,重要係如此近距離!!




Renee 一早有問…阿Gi 要你素顏可以嗎?

Mochiron 當然可以啦!哈哈哈哈!Sohillchung!!

打完斑之後,我真冇有怕呀!唔化底妝?No problem!

而希望我可以唔化妝既原因, 係大會想邀請我上台讓小S係面上示範佢既日常護膚步驟。

又有得玩,又可以同小S有咁近既接觸,我一定Say Yes 啦!





雖然好緊張,不過好玩,小S 真人好靚好瘦,皮膚好好,

當佢驗查我皮膚時我怕醜到唔敢正面望佢呀!




小S先幫我上一層爽膚水,再上精華及凝霜。味道好舒服,涼涼地,

gel狀質地非常易吸收,唔笠亦唔會為皮膚帶黎太大負擔, 真係好啱夏天用!

姐妹們,又多两名美白戰士,快啲列佢地入隊,齊齊“ 夏日美白大作戰”啦!




小S 愛心提示,塗所有保養品時都要輕拍,無止境地拍…

及利用手心既溫度幫助吸收!

小S 的手真係好溫暖哦!!!

有羡慕我嗎?你地唔幸得咁多架啦!呵呵呵! Hillchunging~~





好開心!今次能拿回家既,除左係Olay 送出既美白系列同印有小S 自畫像既小包包外,

仲有一塊拼圖,人生中的另一個經歷。一個OL 仔能獲得如此機會真係好難得…

我好珍惜今次呢個機會,我要好好收藏係腦海中成一個美好既回憶! !





繼續美白,不停美白!

Renee,多謝你記得我,比我一個咁難得既經驗!好多謝你!





謝謝收看!

==================================================================

日後, 有報紙上發現自己 ^^

還有... 上了台灣的電視娛樂新聞, 係我一個住台灣的朋友話我知既~~ ^^

http://www.letv.com/ptv/vplay/728468.html


2 則留言:

  1. 冇同小s合照既?
    [版主回覆05/30/2010 00:00:00]我.. 何得何能呀~~ HAHA

    回覆刪除
  2. oh renee係我大學同學!! hahaha
    [版主回覆06/02/2010 23:05:00]HHAA, 真係架. 等我話比佢知先~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...