星期一, 8月 22, 2011

開心8月去Event~~ Nars, LeSportsac, Leaders Clinic

好耐冇係自己既blog出現.. 成個7月都只係出過1篇文.@@ 
唔想記得發生過咩事, 要keep 住我的 個人blog 開開心心的~    
7月走了, 8月一定好運來~~  8月都過左兩個星期, so far so good 咁啦.
起碼d黑仔野都未出現 (touch wood) 

做人就係要咁開開心心同樂天咁去過每一日, 咁先叫係值得架嗎~    
呢兩個星期都有event 去 (除左不停睇樓外, 去event 就成為我唯一外出既活動了) 
去EVENT 先化個好妝 ^^
帶了Freshlook 的紫色, 第一次用呢個色, 顏色很特別, 好睇呢~


8-4 NARS New Launch Event with Director of Global Artistry - JAMES BOEHMER 

NARS係我其一最喜歡既化妝品牌, 上一次既event 中認識左Mr NARS,
今次再有機會同 James 來個合照~   (PS. 請問係邊位SIS 幫我影架??)


James 介紹佢既個人化妝理念同介紹一下今季新推出既 product.    
特別推介既就係呢set eyeliner..    
賣點: 點捽都唔化!!! **必入… 不過要等到10月先出~~ Target 左黑白兩色先~    

每次去完NARS event 都會有小禮物, 今次收到既小禮物亦係target to buy 的 CLEO Due E/S~   
一直都好想買, 又的唔起心機買, HEHEHE. 依家終於擁有了.
遲D先試色比大家睇啦~


8-4 LeSportsac TVC 2011 Preview 
同日, 也到了 LeSportsac 的廣告試片會.    
新廣告中的男女主角. 男的幾靚仔… 女的真有點似我的大學同學~ ^^ 
他們都是台灣人呢, 最喜歡台灣人了~~哈哈哈~    


想起讀high school 時都有過一個LeSportsac的包包~
10幾年後原來
LeSportsac已經出左咁多款, 有男款, 女款, 又有D係中性. 唔同purpose 既包包都有好多呢.

LeSportsac 有係Facebook page 度攪左個snapshot competition既活動. 
我打算用以下呢張相參加呢~    

Step 1 :  先Like / 讚好LeSportsac HK 的facebook fan page (http://www.facebook.com/LeSportsacHK) , 成為我們的fan
Step 2 :  將你的作品聯同*個人資料電郵至Lesportsac@carsac.com (圖片需5mb或以下)  *個人資料包括 : 姓名, 手提電話, Facebook用戶名稱及註冊電郵 
Step 3 :  邀請所有朋友Like / 讚好您的作品,這將會佔總評分的50%   
 T & C:  每位參加者將會收到一份神秘禮品,換領詳情請留意由LeSportsacHK發出的手機短訊 
遞交作品及投票日期: 2011年8月1至9月4日 
比賽將會選出10名勝出者,各可獲贈精美禮品一份 
比賽結果將於2011年9月15日公佈 
比賽只限於LeSportsac HK Facebook Page 進行及Fans 參加 
如有任何爭議, 禧辰有限公司保留最終決定權    
Facebook http://www.facebook.com/LeSportsacHK    

Event 送既小禮物, 用黎放我的s95就best fit 啦~~~ ^^


8-11 Leaders Clinic X CY Yim Skin Care and Make Up Workshop   
一向對韓國既護膚品牌認識唔多. 今次可以親身試用真幸運~    
成檯都係skincare/ bodycare 產品, 每一樣都係韓國用心提煉,  每樣都係好野黎架, 聽到我心郁郁呀. 
心裡想著… 唔怪得韓國個個女仔d皮膚都又白又滑啦~   
美白牙齒的藍光機, 在家美白牙齒. 巧正唷~    
植物胎盤素面霜. 原來植物都可以提煉出胎盤素! 感覺乾淨好多, 安心好多~~  味道都好香, 好正~~ 好想要呢
仲有其他產品, 全部都好正!!!!

Leader Clinic 有好多款適合唔同需要既面膜, 亦係今次活動中主力介紹既產品. 
每一款功效都好unique, paper mark 比我地呢d懶人用就啱晒啦.  ^^    
介紹下先~    

靚靚model 表演即場敷MASK!! 真係好薄好貼~   
敷完面膜, 按一按摩, 加強精吸收~    

過在5分鐘都冇, CY Yim即刻幫model 上skincare 同上妝.  竟然冇出碎碎.  咁amazing?
我唔信.. 我又要試下.. =P 試完再用大家分享好嗎?

Event 中得到好多mask 同skincare, cleanser 我已經開左黎用啦, 好正~
下次再同大家分享多d丫.

正直搬屋中的我, 忙中抽小小時間出黎交一交功課先~
y!blog 又update左, 好多文, 有排執呀.
8月的確有好多新的開始. 有了新居, 又有了新工作, 一切都係新既開始. 我一定要加油啦~~

好快就忙完, NARS make up, Leaders clinic product trail. 好快就分享~~ 要等我唷~

謝謝收看~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...