星期四, 11月 24, 2011

慘了, 我最愛的makeup base 壽終了. Dewytree bb Cream..... PS, 解開Vichy Serum10在Gi 身上冇反應之迷

2010年四月,人生其一很有記念性的時刻。激光打斑, 幾個星期內將跟左自己10幾年既雀斑徹底打走。

(真係好work, 到依家都冇生返。去斑真係要打走先得,

搽幾多幾貴都冇用。)

http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/177395/index

珍貴照片~~ 有斑斑的GI 1990-2010


自此,我已很少用粉底。取而代之就係有make up base。

殘留左兩支貴野粉底,用黎遮眼圈。ps. 心痛,nars 打爛了。



Shiseido makeup base 係舊年既試用品。我好乖架,真心讚既試用我真係會用, 亦會完全用晒架。

http://theztyle.com/blog/space.php?uid=409&do=blog&id=88645


要過去的總會過去。

Makeup base 用完,摷一摷我個盒仔,見到Dewytree bb cream. 係兩個月前的event 禮物。




一直以黎bb cream 比我很差既感覺,很抗拒。

很膠,很厚,很焗,易溶唔吸收。

用過一排皮膚會變黃,會氧化。

但係有又冇理由唔用既,要慳返啲錢唔可以亂買野。 加上Dewytree 既bb cream 都不乏好評,一試無妨丫。



Dewytree 全效膠原活肌BB Cream  一支BB Cream能同時滿足多個願望,高度覆蓋遮瑕同時保養肌膚,又能抵禦紫外線:  
1. 含水解膠原蛋白成分,源源補充肌膚膠原及水分,從根本著手加強皮膚彈性。 
2. 含SPF30,PA++,有效阻擋UVA/UVB,完全阻隔紫外線傷害,抗皺美白。
3.超自然色澤,完全融入肌膚,少少份量就發揮超水準遮瑕效果,讓你享受“零”makeup的裸妝效果。

顏色有點白(因為我黑啦!) 不過好在佢好推,水份夠。

只要好少既分量就夠用晒全面。亦都好易吸收,唔會印到啲衫有粉印。


上cream 前我冇刻意用任何滋潤啲既面霜。

過份一點說,我只係用左serum =.="
Hmmmm........Cle de peau <-- 請留意PS 部分




好推成咁,去邊度揾?顏色coverage 自然,唔怕變膠人。

左右面有少少斑開始要出走啦。

bb cream 完全幫我遮走晒。激正。


第一次用,感覺行先。一啲都唔焗,唔笠。爽爽爽。

大約過左半日,鼻以下位置開始冇啲乾,好彩佢係bb cream,

只要on top 加返啲lotion 就ok, 唔洗又補又洗咁。加左就舒服好多啦!

以上感覺/分析當然同近排天氣轉涼同乾燥有直接關係。


呢排多左用韓國產品 (其實一向我都冇特別大衝動要去追任何地方出既SKIN CARE)
估唔到, 今日我會like 埋bb cream, 冬天用bb cream 的確不錯~~~

PS 話說~~~
親愛的幾位友好的blogger 睇完我的 VICHY Serum 10 試用文後都問...
"我地個個都反應好好wor.... 點解你用左會冇反應架?"

重新一次.. 只係冇特別大既效果/ 改善, VICHY Serum 10 並唔係差, 只係在我身上不能發揮如sis 一樣的大改善.
加上.. 我怕崩崩緊既感覺, 我要用3drops (即3泵) 先夠架...

之後... 比sis 發現原來係我轉用VICHY 之前, 我一直都係用緊Cle De Peau..
http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/48963/date/201103
啤一聲... "咁唔怪之得你話冇用啦..."
完~~~ hahahahahahahaaa
http://blog.yahoo.com/wengichow/articles/180952/index

3 則留言:

  1. YOUR SKIN IS REALLY PERFECT!
    [版主回覆12/02/2011 17:13:30]HHAA. 都係因為打lazer 咋~~ 打走晒d斑, yeah

    回覆刪除
  2. 收毛孔邊部機好呀^^
    [版主回覆12/05/2011 19:55:37]lazer 都可以收毛孔架,
    BUT 如果你D毛孔好勁既, 都要打E-MATRIX ^^

    你D毛孔西唔西利架?

    回覆刪除
  3. 都一般喇,又唔係好勁.. 不過見D SIS話好痛好痛我自己都怕><!
    [版主回覆12/30/2011 09:50:41]如果唔係好西利既,打LASER 都夠啦,無為受苦呀~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...