星期三, 6月 13, 2012

Gi's Kitchen 週未廚樂 - 蕃茄肉醬飯

那有人不喜歡放假? 但放假都唔一家要出街既. 
喜歡留在家中的人亦都不一定"宅爆", 其實在家都有可以有好多節目同樂趣. 

好過在街上萬無目的到處亂跑, 又要同人迫. 
看看電影, 煮下野食, 小小的空間內只有我和他, 這種感覺都不知幾舒服. 


今個週末, 我更加做了兩道好味晚餐, 一定要同大家分享~ 

蕃茄肉醬飯 - 以下
健怡脆脆雞扒 - coming soon


蕃茄肉醬飯做法: 
先將洋蔥切粒炒香。


切洋蔥喔,很可怕嗎?我可有小小心得呢!
只要你預先將洋蔥雪凍,開半後沖一沖水再切,咁就唔會喊架啦! 你都試下丫。


肉碎,我會用半豬半牛的,口感會更滑!因為用黎煮醬的關係,其實都不用多醃,喜歡的可以加少許鹽。而我是比較懶的,炒的時候加也可以。


炒到半熟就可以放tomato paste及水了。懶人就用這個啦! 有時間可以用蕃茄煮成茸,加點茄汁,一樣可以!
這個分量,我用了3罐。

大火滾起後,試一試味,加一點鹽糖調出適合自己的口味。續小的加就不太過多了。
到最後加一點羅勒香草,味道更加香,鮮味都調出來啦。
這盤小羅勒是我自己種的, 2月1日播種,現在已經快高長大了!那麼大的portion 用4-5塊葉子就夠了。

茄醬可以用來餸飯,做意粉醬,甚至配扒亦可以。多煮一些,分入小盒子中冷藏,一星期慢慢吃!



同我一樣唔食飯既朋友仔, 用茄醬配椰菜都好好味架~ (我覺得好味過配飯~ HAHAHAH)


係咪睇見到流口水呢? 
下一篇會分享健怡脆脆雞扒,不要錯過啦! 

謝謝收看~



E: wengichow@gmail.com
FB page | Weibo 
YouTube 
Y! Blog | SHE |
 Elle | F&B
theZtyle | BeautyLife | Styleups
iMore | Qooza | ASW

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...