星期日, 12月 02, 2012

Salon 級的自家染髮 Loreal paris excellence fashion

一向都比較喜歡自行在家染髮, 原因除了是價錢上可以慳得多以外. 另外就是... 我真的很怕坐定定等染髮,時間太長,企定定很不自在. 在家染, 我可以玩邊等... 又係時候染髮,今次試下Loreal 新出既染髮制 Excellence Fashion先。

出外染髮雖然有好處, 不用自己來啦, 亦不怕會弄髒地方. 另外,一般家用染髮制都會較傷頭髮,很難會染出光髮效果。 Excellence Fashion 就完全可以推翻呢個定論。 打開包裝,除了染制,顏色及染後護髮素外,還多了兩位新朋友,染前修護精華及漂染梳頭。

染前修護精華 一般自家染髮制都會被認為係傷頭髮. 今次一於黎打破呢個定論, 除左"染髮同時護髮之外" 染髮前都一樣可以護髮~~ 先將精華塗上頭髮及頭皮,保護就是最好的準備功夫。

塗完染前修護精華,等候1-2分鐘就可以開始染髮,呢個時候當然比我偷黎"shake shack" 既時間~ 不過有小小投訴... 手中呢個蓋真係好難扭開喔!! 投訴完又要讚返下,手套唔再係以前咁薄啦, 呢對有質咁好多, 厚身D冇咁易爛..

好, 講返正題~~ 因為短髮同已經習慣左自己染髮, 唔洗5分鐘, 我已經將染髮制塗滿全頭! Surprise Surprise 一D難聞刺鼻味都冇, 亦唔痕唔'那' 再用埋呢個梳頭仔, 將餘外既染髮制梳進髮中, 確保每一根髮絲都可以上到色. 以往染髮都會用平梳進行呢一個步驟, 梳完後D染髮水已經被梳晒出黎, 影響上色效果. 呢個可以一邊梳, 一邊將D染髮制梳上頭, 方便好多~~

DONE~~ 重未試左自己染髮都咁上色, 咁有光澤. 特別係一向都係比較難上色. 咁次呢個效果真係好滿意~ 呢個係我一路都想有既亮紅髮呀, 正~ 第二日返到公司, 同事以為我去左salon 做treatment, 大家都估唔到染髮制都可以有salon 級既上色及光擇. 髮質仲好柔軟左添~~ 頭髮柔軟左, 易打理左, 呢幾日吹頭都用少左時間!!

嘻嘻, 我真係好鐘意呢個紅色, 好型好fashion, 又易襯, Sexy 跌膊look, OK!!!

型格皮褸, 一樣襯到絕~

想個色keep 得好D, 持久D, 就一定要用有鎖色功能既護髮產品~ 信我啦, 真係會keep 得好D架!!

每朝吹完頭, 等D頭髮有8-9成乾, 我都用Leave on Conditioner 去滋潤下D頭髮. 頭髮健康D, 望下去都柔軟D, 有光擇D架~

總結:一定要介紹呢款給妹妹用,每次幫她染髮她都又叫又抓,之後仲會甩大大塊頭皮,呢一款冇咁傷,啱佢用!! D色仲有好sharp, 好真實. 唔似一般咁死咕咕既髮色~ HEHE, 同事們都已經比我引到個個都話要去買一盒~ 


1 則留言:

  1. 我都準備去買嚟試,自己一向係Loreal嘅fans.知佢出埋染髮劑,緊要捧捧場!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...