星期四, 1月 10, 2013

愛自己就要嘆過夠~~ [beauty glow]

作為一名不折不扣既宅女, 雖然終日都待在家煲劇. 
但偶爾都會係銅鑼灣時代附近見到我既踪影...
每隔2個星期, 我就會去位於銅鑼灣金朝陽既Beauty Glow

平日上來都是做身體按摩的. 我可是經過很詳細既研究才決定join Beauty Glow 的按摩療程的呢. 
而我選擇的原因, 除了價錢比較合理外, 每一PART 成50分鐘, 比起好多其他45分鐘或30分鐘的package 合理得多. 
另外, 按摩師每次都會因應你的需要用不同的按摩手法. 如, 上半身按中式, 下半身做淋巴. 
比起其他地方只可以做全part 淋巴或全part 中式, beauty glow 的確flexible 好多~ 

而今次我來到並非不做按摩, 只是要試一試beauty glow 的面部護理 係唔係一樣都係咁得既先~~

「早起的小鳥有蟲吃」這個道理有誰不明白? 每次到來, 我都會預早小小到達, 為既就係是日健康湯水~~ 
Beauty Glow 每日都會為客人提供有益健康湯水或滋潤糖水, 窩心之餘味道仲好好添~~ 今天的是粟米鬚水~~ 

早前亦曾有過我很喜歡的木瓜雪耳糖水, 好味到不得了. 

除外糖水, 仲有麵包及生果給客人足饑, 仲有多士爐呢, 唔洗食冷冰冰既麵包~~ ^^

今日要試既係H20 活水凝肌修護療程及手部護理~
係無錯, 2項同時進行!!! WAHAHAHA 有2個美容師照顧我, 嘆爆~~ 

修護療程全用法國HYDRA CLINIC 美容產品
全套療程包括三支精華及兩款面膜, 針對我呢類缺水性及乾性肌膚,為肌膚提供24小時的注水、 儲水及鎖水. 

開始前, 美容師清楚地講解療程內容, 好彩佢有預先同我講, 因為我之後舒服到瞓左都唔知發生咩事呀. 
療程步驟如下... 
1. 先為皮膚清潔, 配合蒸面深層去角質

2. 同時做針清修眉

3. 配合儀器將精華全面深層導入, 令每一寸肌膚細胞都可吸收到精華, 全面滋潤.
導入儀器源自以色列, 以INFUSION 無針注滲技術, 利用微電波脈衝打開細胞,使營養直達表皮及真皮細胞
過程沒有特別刺激或敏感, 碌下碌下其實都幾舒服丫.... 

4. 全面及全頸按摩... 呢一刻.. 我已經舒服到瞓著左啦....
5. 軟模面膜. 其實我好鐘意敷面膜, 每一次敷完皮膚都好似重生一樣, 特別係呢個treatment, 針對缺水皮膚特別有效~~

敷完面D皮膚仲好令好光透添~

增加對缺水皮膚及乾性皮膚的保護:
- 改善皮膚結構
- 強化角質層的屏障功能
- 增加表皮防禦功能,有效降低皮膚因乾燥引起之泛紅及敏感現象
- 增加皮膚滋養度及細胞含水量,亮化肌膚,即時減淡缺水紋
- 提升緊緻,淡化毛孔
- 滋潤及亮澤

係我陶醉緊按緊摩既時候, 另一位美容師就為我做手部護理. 
磨砂, 按摩, 手模再加埋暖手套. 舒服到暈啦, 

呢D咁既天氣除左面仔, 手手腳腳都會乾到爆, 做既個護理實在太合時啦~~
加埋呢個發熱暖手套, 即時令手仔冰凍既我升溫, 真係想日日都可以帶住佢呀~~ 

療程大約75分鐘, 完成後多飲水, keep 住全身都有足夠水份去抵抗乾燥既冬天..
皮膚水嫩, 亦都唔再崩緊啦~ 

如果你都想了解多一D關於 Beauty Glow 既treatment, 請visit 佢地既website 丫~ 
http://www.bgbeautyglow.com/
客戶服務熱線:3980 9838
FB Page: ahttps://www.facebook.com/beautyglowhk

以優惠價$268試做活水凝肌修護療程,1個療程2款面膜3支精華(價值
:HK2,180)
可在這裡登記預約:
http://hkcosme.com/phillipwain/22kdis40/

分店地址:
銅鑼灣羅素街38號金朝陽中心37樓
電話 : 2970-2188

尖沙咀加連威老道2-6號愛賓商業大厦3樓301室
電話 : 2301 3288

有關Beauty GlowBeauty Glow為Phillip Wain International 集團附屬成員之一,主力提倡多元化及嶄新美容概念,為客人提供個人化一站式美容服務。
憑籍Phillip Wain在美容界累積多年豐富經驗及全力支持下,Beauty Glow提供最新健康舞運動元素,其中包括獨家的Pop Style、極具異國風情的Belly Dance、玩味十足的Hip Hop及增加身體柔軟度的Yoga及Body Stretch。
此外,我們致力提供最優質的美容及纖體服務, 網羅各國不同的皇牌護膚品牌,配以先進尖端科技, 定會令客人安心和有保証, 而且我們更獲榮ISO9001嘉許其全優質服務質素。
Beauty Glow服務包括美顏修護、纖體修身、水療按摩、 美甲及舞蹈課程等,更備有美容產品專櫃,提供名貴護膚產品, 讓現代女性體驗煥然一新的美容保健新模式, 從內至外散發健康美態。


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...