星期一, 3月 25, 2013

憑莓必補 - Origins 全新Plantscription™悅肌再生面霜

Natural is always the best

活在當下,想要天然生活,難嗎
當然,係我認識既人當中, 都有唔少數會係屋企自家種植有機蔬果作日常食用及護膚寶品。

事實上,我地唔洗月入過10萬, 亦唔洗有千尺花園都可以天天過著有機護膚生活架。






Origins 就係其中一個有機護膚品牌,旗下既產品唔洗我講大家都好認識啦。 而其中Plantscription™悅肌再生系列既支持者都唔 少架,最近我就發現了身邊既Origins
粉友人紛紛討論最新推出既Plantscription™悅肌再 生面霜
當大家傾得興起時~
又係美容白老鼠出動既時間啦~



逆轉衰老徵狀 擊退四大歲月問題

每瓶蘊含30萬紅桑莓植物幹細胞


結合皇牌抗皺傳奇「非洲長青木」 逆轉歲月痕跡的天然再生力量


[
全新!]
Plantscription™
悅肌再生面霜



*



天然生活有機生活日益普及,只要見到呢d字眼, 人們就瘋狂地追隨。原因就係同環境污染引致過早衰老有關。 令女士們更加alert 既就係衰老一詞,壓力、紫外線、飲食, 均有機會造成肌膚細胞受損。




全新Plantscription™悅肌再生面霜特別加入擁有神 奇再生能力的紅桑莓植物幹細胞


(Raspberry Plant Stem Cells)
,結合系列中媲美處方藥物的革命性天然抗衰老成份— —「非洲長青木」(Anogeissus榆木樹), 全面擊退以下四大肌膚的歲月問題,達致抗衰老效果:

顯著減淡皺紋及幼紋

顯著提升及收緊鬆弛的輪廓

改善及平滑肌膚

回復年輕彈性

*


從小到大都 聽媽媽說憑莓必補,大部份的莓都有強效抗氧化功能, 不單就身體內在機能或外在的皮膚補養都是很有益的補充制。 所以除了自己本身很喜歡吃莓之外, 對含有莓成份的產品亦很感興趣。當然希望可以keep 住現有的好皮膚,不許面上留有任何歲月痕跡,就唔會有人知我真相 年齡啦~~

Plantscription™悅肌再生面霜每瓶均含有30萬紅 桑莓植物幹細胞,研究顯示,產品有效修復受損細胞,逆轉衰老肌膚,重拾年輕肌膚的彈性, 並顯著減淡皺紋及幼紋。


面霜質地柔滑清爽,無論用作日霜或晚上按摩用都非常適合。
近陣子天氣時乾時濕,但對面霜本身發揮的功效並無太大的影響,
就算在潮濕天,吸收度依然出息,皮膚保持清爽感覺。

天氣較乾燥的時候,用多一點的面霜按摩,讓皮膚深度吸收滋潤精華。
皮膚即時會變得光澤,再過半日都不會變崩緊或因過度乾燥而出油脂呢。

Keep
住每日早、晚都使用Plantscription™悅肌再生面霜 都差不多有一個月了。 雖然本身皮膚上的細紋及皺紋問題並非十分嚴重, 但使用過後皮膚明顯地比以前幼滑有光澤。 特別係額頭上的缺水暗啞問題有了很大的改善,見到嗎?
現在額頭會發光的了~

上月開始返新工,有新同事竟然問我係唔係fresh grad,因為我樣子細個!哈哈,相信都要歸工於Plantsc ription™悅肌再生面霜了~




Plantscription™悅肌再生面霜, 幫到大家保守年齡的秘密!!!

Plantscription™悅肌再生面霜
售價:HK$560/50ml


建議配合同系列產品,可以提升效果架~~

悅肌再生潔面乳 Plantscription™Anti-aging cleanser

悅肌再生活膚水 Plantscription™Anti-aging treatment lotion

悅肌再生精華 Plantscription™Anti-aging serum




*Picture downloaded from Origins Hong Kong Fans Page: https://www.facebook.com/OriginsHK


Cheers,
Gi

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...