星期一, 11月 11, 2013

冬季,boot 季,MIX & MATCH~ JipiJapa FW 2013

又係時候 MIX & MATCH 下上星期入手既新鞋子啦.
今期入手既係boot, 阿Gi 想要一對好著舒服既短boot 好耐架啦, 不過就一直都睇唔啱..
我想要黑色既, 要有d details 既, 最好係sharp 既 eyes catching 既, 就算我著到black widow 咁都唔會太單調既... 其實一對咁普通既鞋周街都係啦, 不過大前提係一舒服就唔係咁易搵啦~~



有左JipiJapa 呢對短boot 之後,我差唔多日日都著住佢, 一個星期最少都有4日.
因為佢真係好易襯, 又舒服.
http://wengichow.blogspot.hk/2013/11/boot-jipijapa-fw-2013.html



雖然我對腳本身有d粗壯... =.=" 不過對boot 勝在有拉鏈位,
只要我唔將拉鏈拉緊, 開口位就會大d冇咁cool 腳, 睇上去感覺係咪冇咁壯呢~~
呢個都係優點之一黎架, 市面要搵咁上下長度但又有搵鏈既都唔係太好找呢~

一黑一白的 mix & match, 呢個冬天我對腳舒服得黎又暖笠笠lu~~




產品由JipiJapa提供



Follow Me: 
wengichow@gmail.com
Facebook | Weibo | Instagram | Twitter 
BlogSpot | WeShare | SHEblog | BeautyQooza

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...