星期一, 2月 23, 2015

Our 1st 1234 ~ 2015 Anniversary


Happy Anniversary! 咁快就一年啦!



時間過得真係快,我個心情好似仲係結咗婚無耐,講開 .... 我都真係幾個星期前先睇返我地結婚d 相 ... 真係太忙啦。如果你問我2014 年的新婚年過成點?我有regret﹐因為太投入工作,其實我真係錯失咗好多新婚時間,咪話去拍下拖,連一齊出街食個飯嘅時間,真係少到數得出!反而嘈交嘅時間就數唔到,多到數唔到,估計比我地一齊的過去8個年頭還要多。

來到第二年,我要好好計劃學習平衡,說到做到!好好愛你,一齊走下去!



















----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...