星期一, 10月 05, 2015

【搵食胖徒】銅鑼灣Princess公主Cafe ~遇到的最有Heart Tea Set


睇我唔出,其實我好鐘意食Afternoon Tea,小小的一件餅,有甜有咸,加上用靚杯盛嘅咖啡。Tea Set 重點係為二人而設,相約緻友,談天說地,嘆一個下午。






今日到銅鑼灣信和Princess break 一 break,呢度個環境真係好Relaxing,藍色牆身、蕾絲枱布、水晶吊粒,係治癒系嘅配塔,比起一般粉紅粉紅裝潢,少了一份公主味道,多了一份貴氣。





Afternoon Tea Set 二人份 $398,
食前感覺:喔,酒店價...
食後感覺:嚟呢度好過去酒店啦,一個字,HEART!
呢度嘅食物質素,真係好有HEART!食材已經用上有鵝肝、魚子醬、三文魚子,仲有金箔添!食材配搭同造型都係一絕,每一款都有震撼,每一口都會叫嘩嘅下午茶!

仲有d smaller portion for 1人 嘅set同pasta!



Drink list,Tea set 包花果茶,其他espresso就加$5 就有。



我就點咗個Rose Latte,啖啖玫瑰香唔太甜亦冇搶過Coffee嘅味道!一杯會令人滿足嘅Rose Latte。


Tea set 到啦!食呢個Tea set無需要拘泥於English Tea 禮儀或學問,直接d,上面個層你嘅,下面個層我嘅!因為除咁Macaroon以外,食物都係一色一樣嘅,夠貼心了吧!



分享一下d美食先!
Ps. 其實我記唔晒架,憑記憶,分享幾多得幾多,不過每次用餐前店長都會用心解說一次,包你知道自己食緊乜!好有Heart,加分!



先介紹Macaroon,認識我嘅朋友都知我好怕甜,一見Macaroon就耍手拎頭。但係呢四件Macaroon一d都唔甜,其中兩舞仲要係咸味,夠特別了吧!

羅勒蕃茄馬卡龍(左上、咸味)
好繽紛嘅顏色,兩樣平凡嘅食材,放入Macaroon入面,Macaroon少了份甜味,多了份羅勒香,帶出蕃茄嘅清新味道。好特別!

鵝肝馬卡龍(左下、咸味)
一口香濃鵝肝味,配合馬卡龍的烤蛋白口感,好特別嘅效果。鵝肝中吃出Macaroon 嘅甜味,中和咗鵝肝嘅咸,Perfect Match!

另外兩件甜味Macaroon檸檬及莓,都被以上兩款比下去了,咸味Macaroon都係special d,必要一試!!



其他甜點有
宇治金時蛋糕 抺茶味特濃,抺茶愛好者一家會大叫好味!由其個cream真係好rich,不過抺茶我就麻麻啦,反而鐘意旁邊嘅mosses pastries 感大興趣d。

幾件的的骰骰嘅pastries,由食材配搭到presentation,簡約中隱藏貴氣,非常有心思!

餅乾上盛著嘅分別係兩款慕絲...

煙三文魚忌廉芝士脆片 平日都有下廚,做下的骰小食的我都有諗過可以咁樣做,將三文魚同Cream cheese blend 埋,原來口味比原塊煙三文魚放上cream cheese 上更夾。少了一點煙燻的咸,多了一點奶酥香味,整大份d咪可以做Salsa 醬囉?Yummmm

牛油果蟹肉脆片 蟹肉同牛油果一向都係絕配,加埋三文魚子,帶出蟹肉鮮味,上有三文魚子我咸,下有牛油果的甜,中和絕配!





眼睛又來閃閃亮了,pastries 係我至愛,配上咁特別口味嘅慕絲,真係好想一口一個呀!

Sorry 我真係嘆唔到囉,因為好食到我想一口接一口呢!有點誇張,但我真心鐘意食!



鮮果 custard 上鋪上生果,tea set 的指定小吃吧!

Heart 又要來了!!

魚子醬碎蛋一入口先係碎蛋沙律嘅味道,魚子醬反而後湧而上,平凡的即時顯得不平凡!

鵝肝醬撻 哈哈,一入口就浸淫在係鵝肝嘅香酥味入面,花雕香嘅香環回口腔,喜愛鵝肝嘅你必家都愛這個。

黑松露撻 附上金箔的黑松露配黑毛豬肝醬,香味濃烈,兩者配搭的非常好,食完後口腔仲有好香濃嘅味道。初入口感覺會比較濃,之黎加一口咖啡,中和口腔中的咸,讓黑松露味道存留更久。



咸後一點甜,來到princess tea set 亮點玻璃鞋及朱古力玫瑰

玻璃鞋 造型嘅玻璃鞋其實係strawberry cream cheese,味道酸酸甜甜好清新,不帶一點creamcheese 的酥,正好一解口腔中濃烈味道。但呢個甜點比較易溶,到我地食嘅時候已經變成低跟鞋了。

朱古力玫瑰 72%黑朱古力蛋糕,一d都唔苦,因為當中有原粒的raspberry,有點酒味,是浸whisky嗎?甜味慢慢滲出黎,好warm,好香濃,呢個絕對係要encore!



唔夠喉?餐廳都有其他好有Heart嘅甜品,走入黎之前一眼就睇中呢個朱古力小熊蛋糕,佢嘅造型真係好cute,仲要好仔細!wait wait,佢點止係用黎呃like咁簡單,好靚得黎佢仲要好食,chocolate mud cake有點brownie嘅感覺,軟棉棉,好warm,好滿足!






食tea嘅重點就係要Hea,由下午Hea到黃昏,傾計都用晒d energy啦,點多個飽肚嘅pasta完結今日嘅美食之旅!

煙肉藜麥幼蛋麵 好surprise,名改得平平無奇,點之又係有Heart之作。三文魚子嘅海水味加埋呢個橙色,吃了了不明的海膽味道,好特別!意粉煮得好爽口,吃得出的專業同執著!




聽聞呢度嘅晚餐都唔錯,有機會一定要試埋有Heart 晚餐!

Princess 公主 Cafe (銅鑼灣)
地址 : 銅鑼灣告士打道255-257號信和廣場U/F 7號舖
電話 : 2866 9062
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/銅鑼灣-princess-公主-cafe/463491






----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...