星期一, 11月 23, 2015

【冬天全身護理 】做女人就是要懂愛自己~身體內外全護理

繼續上文皮膚全護理,講埋身體護理先。

其實身上嘅皮膚我比較懶去take care,肥左會比較大反應一d~ 哈哈
其實我比較care 內在,深信身體入面運作好,皮膚外在嘅問題就更加容易解決啦~




準備三:拒絕乾燥滋潤皮膚有彈性
KAHINA 係來自澳洲嘅一個Organic 品牌,佢嘅MOROCCO oil 出名好用。最鐘意用佢黎按摩身體,佢嘅味道真係好relaxing,每晚睡前按摩放鬆下不知幾爽。加上佢好易比皮膚吸收,滋潤得黎又唔油膩,真係好正~
喺呢間online shop 買架 -- http://ltilhk.com/



準備四:keep 住體內的年輕
先由飲食著手,多d湯水當然係好事啦!自從有左燉盅,我就可以一人一盅靚湯滋潤一下啦~
方便易用,唔怕水滾,燉出黎嘅湯真係出味好多呀~
睇我嘅詳細分享啦~ http://wengichow.blogspot.hk/2015/11/homey.html


用過HOMEY 個燉盅,加上公司都有用HOMEY 小蒸爐,對呢個brand 都build up 左一定嘅信心,所以再額外入手一個一直以黎都好想買嘅電暖包!
一去到冬天我就手腳冰凍,嚴重到feel 唔到對腳個隻。晚晚都要用暖水袋黎暖床先可以瞓,唔係我呢對唔識自己調溫嘅冷血腳必定會害到我瞓唔著。


一直以來都係用暖水袋,其實都幾嘥水幾唔環保,想買個嫲嫲用過嘅電暖包又怕係大陸造唔安全。了解過後,睇黎Homey冷暖諾都安全,佢內置溫控裝置,當加熱至70℃加熱程序完成時,就會自動切斷電源。另外電熱水袋由八層PVC保護,堅固防爆。同一般電暖水袋唔同,電暖諾係用礦泉水加碳纖維電熱絲加熱,比一般用加熱棒同電池水嘅電暖包安全得多。


只需8至12分鐘,就完成加熱程序,可以keep到保暖2至8個鐘。加熱時暖包會微微脹起,都係正常現象。


另外冷暖諾仲放入雪櫃做冰包,一年四季都有用我著佢嘅時候。每次可以keep到3-16個鐘。雖然我唔係怕熱份子,但熱天用佢黎當冰包,飯盒就唔怕壞啦!(講笑,我連捨得咁用佢丫)


Homey 冷暖諾隨機附送兩個精美絨布袋,豹紋呢個襯晒我年睡衣呀!
喺呢度買 www.ush.com.hk


溫暖身軀對女生最緊要,除咗飲湯同用暖包,我仲要keep住每日一粒五色靈芝,補補身子,另體內細胞靈活d,循環都好d架!


黑豆,大家都知對身體有幾多益處架啦,對頭髮,對皮膚,對子宮都好有益,揀直都係女人欣物。不過我就好懶去煲啦,飲開都係AK嘅壯健補黑粉,即沖裝,方便又好味!


小小心得同大家分享,如果你都有個人嘅保健心得,不如都用我分享下丫~~


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...