星期三, 12月 02, 2015

2015尋Boot記 Check Point 2:Oriental traffic

本年第二度尋boot... 希望有好得著啦!
今次黎到ORiental TRaffix嘅K11新店,地邊大d,貨款齊d多d,要搵到啱心水嘅boot款應該唔難嘅~




今日遇上grand opening party,門外有model真人demo,太好了,有靚女著埋比特幣揀。嗚呀,但人家的腿粗很多,穿好後會有"特別效果"的,唔理啦點都要自己試下先~~




好耐冇見嘅JW係今日嘅嘉賓,早前喺radio聽過有關佢嘅事,估唔到咁快就可以聽佢現場演繹新歌,香港真係好需要像你一樣嘅歌得之人,要加油呀!!


聽完歌,玩完就要做正經野... 三條女,一齊尋心頭好,究竟邊個最快手?


Ps,企係Cath旁邊好自悲...XDXD


經過上次嘅教訓,我今次要專心的!我等眼裡只有boot!!!! Boot 款選擇雖然唔多,但夠準確!高跟的、平跟的、皮面的、Gan皮的、毛毛的,全部都齊!


差唔多每一對都試晒啦,自己比較鐘意黑色皮面高跟boot,雖然勉強都叫拉到鏈,但腿太肥,堅有d貼腳... 旁邊的一對瘦腳著上嚟堅好睇架!大家又覺得點?



我身後嘅其他高跟款同短boot款都好靚好吸引,所以end up都我係揀咗對返工穿嘅高跟鞋~hmm... 哈哈哈!
我會努力繼續尋boot嘅,如果你都打算幫鞋 櫃換季,不妨嚟K11 ORiental TRaffic,我包保,你一定遇上選擇困難症!



Facebook: ORiental TRaffic Hong Kong
Instagram: ORIENTALTRAFFIC_OFFICAL


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...