星期五, 12月 16, 2016

最悅耳的聖誕禮物 Sudio REGENT


仲有10日就到聖誕,你地準備好晒禮物未呀? 我呢,一早已經收到男人送上嘅禮物,佢成日話早送早享受丫麻~
我呢?我都係一個心思型嘅人,一早就開始咗溫暖牌啦~
另外呢,我都有打算送個耳機比爸爸,老人家睇電視鐘意大大聲,話咁先有人氣,不過下下咁大聲的確會影響同屋人同鄰居,爸爸有咗耳機,想開幾大聲都唔成問題啦~

我嘅要求,一定要聲靚,少雜音可以保護耳朵,另外就係要耳位舒服唔夾耳嘅~



之前用過 Sudio VASA BLÅ藍牙耳機 (按此睇分享),我一直用到依家,高評!音質就唔洗多講啦,佢個電嘅耐用度同耳塞設計我都大滿意,咁啱佢新推出無線貼耳式耳機Regent, 正係我想搵嘅心水,自己先試 =P


我的耳朵大概係比VASA BLA寵壞了,對音質嘅要求比以前更高。新嘅Sudio Regent果然冇令我失望,一心想貼耳式應該冇入耳式咁靚聲,哈~ 原來都唔係差好遠,貼耳式都有近乎罩耳式嘅質數,有深度有距離感~  


我呢d 外貌協會主席又點會唔睇樣丫,Sudio Regent 系列有黑白兩色,襯上金扣同金邊,一個型格look,超好襯衫,唔聽歌佢都係一個超好襯嘅accessories!




連接方面,Regent無線耳機都一樣方便,3秒就可以駁到手機藍牙。第一次用只要按下左耳下中間按鈕3秒,再係手機藍牙開用後的清單上揀Sudio Regent, 連接左後,之後每次一開機就直接連線架啦。就算我又用VASA BLA 又用Regent輪流用都唔怕,只要唔好兩部機開晒就得啦... well, 我有時都會兩部開晒都冇事... 不過當然唔建議啦。



另外兩鍵按鈕當然係用黎效volume 同next/ prev song 啦, 旁邊嘅係mic, 通話質數都唔差,雜音比VASA BLA要少添呀~ 


Regent採用嘅係Bluetooth 4.1,所以先連接得咁快咁準。再者,4.1用電量仲少,我用足一個下晝都仲有大半電,真係好襟用,啱晒我呢d成日唔記得閂機同唔記得叉電嘅人..
佢嘅皮製軟耳墊都好舒服,女仔帶size 好fit, 唔夾耳又唔會頂到耳環,配戴舒適,摺埋都係細細舊,又唔牙位。不過都有d擔心同我耐耳墊個皮會爛,都係唔好太粗老先。


Sudio Regent仲可以換外蓋架,額外4個的外蓋design,襯返你個日嘅心情同衣著!一到冬天又係襯衫嘅季節,日日換外蓋點綴下都得呀!


Sudio Regent 售價 HK$1,xxx,好多賣影音嘅地方都可以搵到架啦,喜歡網購嘅仲免運費。2-5日就到架啦,直接喺原產地瑞典快遞送出架。 http://www.sudiosweden.com/hk/earphones


多謝Sudio 提早送比我嘅聖誕禮物,仲解決咗我嘅煩惱,最怕諗要買咩禮物,即刻買多個黑色比爸爸先,依家買仲送外個外蓋架,要咩款好呢?
希望我嘅分享同樣幫到你,解決買禮物嘅煩惱啦。





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...