星期日, 4月 16, 2017

新手化妝畫眼線恩物~ Eyeline assistant

還記得剛剛學化妝時,最難嘅莫過於係畫出一條好眼線!
當然,眉我到依家都覺得激難架,不過起碼唔會插眼丫。以前,一唔係就畫出界,一唔係就插到眼,畫左上隻con 都呢個情況都出現唔少次。




Haa 依家嘅初學者就有福啦,專為畫眼線用嘅tracer 終於登場啦。就算係新手,都可以畫出一條專業級嘅眼線。
用法好簡單,上下兩個弧度,度一度,搵返適合自己嘅size...
用你慣用嘅眼線筆、眼線液,沿住個尺,一筆過嘅眼線,話都冇咁易呀。

我自己化左咁多年妝,所以平常畫眼線已經好就手。呢個尺for 返d新手妹妹可能係大恩物,而for我呢,我更鐘意佢尺上面嘅圖案框框,可以比我跟住黎畫。
See,再難畫嘅星形同心形,有呢個尺就可以畫得好完整啦~



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...