星期三, 2月 26, 2020

抗疫中的小確幸✼YEAH,我終於可以除眼鏡啦!

醫生話最好嘅防疫裝備要有埋眼鏡🥽所以我乖乖做咗幾星期四眼妹🤓


但又會頂住口罩又多霞氣😷仲發覺自己摸面多咗添🤦🏻‍♀️而實情係口罩同眼鏡只係多個保障,要真正唔中招,我諗係要將病毒同自己隔離🙅🏻‍♀️先至可以唔受感染。
原來真係有🦠病毒隔離呢樣野 http://bit.ly/GBFLA0220D 💡睇片

哈,我唔想讚自己,但如果我讀好D書,可能我都係科學家🤪 

直接加層保護膜罩住D細胞,只要病毒入侵唔到,咁咪唔會中招囉;
而Cell Armour就可以將接近全部嘅病源同細胞隔離🚨就算咁唔好彩比人噴中都唔冇咁擔心啦!


比起我平時食開嘅漁油同健身補充制,Cell Armour 🛡都唔叫好大粒,丸裝又方便我袋定幾粒喺身,
一見有幾聲咳就啪多粒,第二日喉嚨真係冇咁痕呀👍🏻👏🏻

抗疫期間,有好野緊係要大家分享,想大家一同得到隔絕病源呢份禮物❣️
錫自己緊係搵多重最好嘅保障啦




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...