星期四, 11月 08, 2007

白衣天使

今日去左天后整蛋糕, 每遇到一d材料好難預備, 步驟煩覆, 但係又想試下整黎食既蛋糕時. 我就情願去老師道整. 起碼唔洗浪費d材料(如:買一枝果酒但係用得幾滴), 整完又唔洗我洗~~ 哈哈哈~~


今次學到好多野~~ 個老師都幾好笑, 地方又靚又大~~ 同上次好唔同~~ 個蛋糕叫'白衣天使' 係一個海綿底既芝士yogut蛋糕, 中間有士多啤利架~ 但我覺得白衣天使呢個名唔啱佢, 所以幫佢改左名~ 佢叫'熊熊烈火' 因為我整到好似奧運聖火~ (比d想像力丫~~)


呢個蛋糕係我人生整過既蛋糕中最難既一個, 所以我諗... 我唔會整多次架啦~ 哈哈~~


試食者就係我班親愛既同事~~ 我終於整左比你地食啦, 唔好話我只講唔帶返黎啦~~ 請各位高台貴手, 食完後留個言...


ps.... 唔開心, 運送途中出左事, 蛋糕'出位', 請唔好介意~~


 


佢完整時係好靚架...


打令首次暴光, 個窗反光見到佢~~


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...