星期四, 1月 31, 2008

台灣之旅@Day 1

2008年1月24日


出發~~ 去機場~~


Day 1, 春天溫泉飯店, 日式客房


房內既風呂, D水好熱~


去泡露天風呂前要換上浴衣. GI的素顏浴衣LOOK.. (露天風呂唔比影相.... so冇野睇)


台北捷運, 出發去士林~~~~~~~~


~~~~~~~~~~GI@士林夜市~~~~~~~~~~


台灣熱狗...... 大肉腸


豪大大雞排 + 青平果綠茶


轉轉薯串~~~ 綜合味


鋪好床, 準備瞓LU~~


4 則留言:

  1. 素顏浴衣LOOK.. 但係用photoshop執完先post
    [版主回覆02/01/2008 00:29:00]你個d都係....合成照, key自己個頭去個瘦身道~~  (尖叫尖叫~~)

    回覆刪除
  2. 個人比較喜歡食肉腸o個張...好誘惑,wakaka~好正呀個酒店風呂,鴛鴦戲水~轉轉薯串好得wor個,好想試下呢~ ~ 咁你Day 2,Day 3,Day 4,冇架嘞??
    [版主回覆02/01/2008 15:16:00]Day 2,Day 3,Day 4會慢慢出....... hohohoho

    回覆刪除
  3. 好開心wor,死野!!!有無勁食36呀?!
    [版主回覆02/02/2008 12:31:00]又冇勁食, 但係都食左好多架啦... 返黎要運動返lu, hoho~~

    回覆刪除
  4. 好野! 妳終於返來啦! 那串薯片在長洲有得買, $12一串, 幾有特色及幾好味! 妳幾上鏡, 如果妳不講, 有些相好似去了日本tim.
    [版主回覆02/02/2008 12:35:00]我太賴啦, 字都唔願打多隻, post 相算lu, he~
    長洲都有咁得意? $12比起夜市就當然貴左d啦, but HK價就差唔多~~~~ 佢有好多味架, 唔知長洲係唔係都有好多味呢?
    我食唔晒, 同打令食左半條就丟左. 雞排都係, 2個人都只係食到半快~~ 已經好夠~~ 好好味~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...