星期二, 2月 17, 2009

ANNA SUI 香水+粉底SAMPLE


已經係上2個星期既事, 不過一直忘記記底...
 
去了anna sui拿了香水版及粉底...
我係清花香型既人, 所以anna aui既香水不太適合我.
 
至於粉底.. 第一次試用.. 粉餅ok, 粉底未試...
不過一讚既係, 佢地連sample都好認真.. 有佢地特有既花花packing 做粉餅sample.
雖然心郁郁想買佢既粉餅玩下.. (只係laura mercia 個粉餅令我太失望, 好想換左佢..)
...... 唔係既... (清醒呀..) 我唔會比你引到架anna sui. 我至愛係GA粉底..
我只會買GA粉底架咋... (大叫中)><
我唔會容許同laura mercia 個粉餅同一既悲劇再一次發生架..



2 則留言:

  1. AnnA Sui d 野一向都係好睇唔好食...忍到手..叻女WOR
    我最近都想買香水...正考慮d&g的...
    [版主回覆02/18/2009 11:42:00]哈, 因為... GA, 好想買GA粉餅, 再加上手袋好細, 已經唔可以再落野啦.... >< 我好鐘意你呀, 你成日讚我~~ wahahaaaa
    香水買stella 啦, 我個支好香呀~~ 哈哈, 你一定愛上~~

    回覆刪除
  2. Laura Mercier 講真我都買左4-5樣野, 不過唔係人地講得咁好囉..lipstick 好乾 (都唔係matt了), Cream blush 難推, foundation primer, 用左又唔覺有乜唔同到..Foundation 亦麻麻, 係支eyeliner pencil叫做好d, 不過又唔係平過人, 我買支 la suffren都係$35, 我駛鬼比百幾銀買LM咩 !!!! 總之就插大脾啦 !!
    [版主回覆02/18/2009 11:46:00]係啦, 又話幾好幾好.... 乙水 心呀~~
    唔會再買.. 又唔係平... 買bb 好過..

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...