星期三, 2月 18, 2009

每日一買 @ SASA

如果要實行下 '每日一買' 既計劃, 會唔會有一日買到冇野買呢?
哈哈, 又唔一定要買既, 不過見到blogger 有好介紹我就會想去試下...



 
1. MJ base
我好鐘意化大眼妝.. (因為我對眼細) 會精神d..
所以我好鐘意化到我d睫毛好長好長..
之前用過clinique 既base, 係好長, but 唔捲曲
唔知有邊隻base好用. 又心思思想試下MJ.. 所以就買左啦
今日試左, 果然D MASCARA好上左, 又捲曲左~~不過就好難落, 令到我本身個隻'溫水沖mascara 都難落左... 難落到我唔多想用... 有D想買返clinique


2. 電睫毛器...
有時擦完mascara之後, d 睫毛就會向下墜..都唔知點解.. 係唔係D睫毛膏太重??
明明擦之前夾得好靚架... 唉.. 又唔想擦完mascara之後再夾..
所以係yblog周圍睇下d sis有咩心得..
終於比我搵到... 電睫毛器...
之前試過個d 電睫毛器都冇乜用..
寄言blogger話好.. 就試下啦... 嘩.. 好似假眼睫毛咁..
(以下係我只擦左幾層mascara + 電睫毛器既效果... 冇擦base.)



 
3. Long Lasting water proof eyeliner.
唔知點解我次次畫親內眼同下眼線都會溶...
係成條唔見左..重化左小小落眼肚位..
上眼線又唔見有化wor... 試過好多筆呀, gel呀, 都唔得..
見到blogger 話呢隻好好用... 見佢$28平平地, 所以買黎試下啦
又唔錯wor, 易畫啦, 又唔太見佢化.. (我lunch time 畫, 返工屋企煮埋飯都唔太化..)
都ok wor~~ 佢重有砲同smudge, 一支攪店晒~~


再有好野就同大家分享~~


9 則留言:

  1. 11111 ~
    果個eye lash curler同埋 koji我都有呀...真係好用wor....
    [版主回覆02/18/2009 21:25:00]哈, 黎我呢道做no.1好易架咋.. 不過你真係幾快wor..
    你覺得個curl 點呀? koji 係.... eyeliner?? 你又覺得點呀?

    回覆刪除
  2. 今次做到 1 係因為咁啱我check我的blog留言見到"我的訂閱"內你的blog巳update,所以入黎睇下.
    個curler好好用呀, 我都買左成年了..唔錯. 支eyeliner唔知有無記錯係米koji , 不過肯定係呢支. 我果支係黑閃, 不過我prefer淨黑多d. 因為黑閃無咁實色. 至於效果都唔錯呀..無甩..不過唔敢畫下眼線呀..
    [版主回覆02/18/2009 22:54:00]我買個時冇黑色呀.. 不過啡色都OK, 因為我有帶啡CON. 如果用左黑色會好惡架~~~
    HEE, 我依家都係CHECK我的訂閱架, 因為YAHOO 出EMAIL實在太慢啦, 又會MISS POST... 唉....

    回覆刪除
  3. 咁奇? 我係立即through email 通知我架wor, 所以我可以覆得好快.
    [版主回覆02/18/2009 23:48:00]有留言就係LOR, 不過都唔一定個個都收到, 有時一多留言佢地就一定MISS..
    而訂閱就一定遲LOR, 所以我成日都做唔到第一..

    回覆刪除
  4. ~飾品批發,少量可批,有圖可用~3
    http://www.board.idv.tw/

    回覆刪除
  5. 我之前用過2支koji
    點知由幾個月前開始搵晒啲SASA都無得賣
    嚇得我啡色都買黎頂住先
    點知前日又俾我見到
    即刻買左3支看門口
    哈哈
    仲要佢個架得4支黑色架咋
    [版主回覆02/19/2009 18:41:00]真係咁好用? 冇呀, 我今日都係第2 日用咋.
    都好似有小小甩, 不過就冇其他牌子咁YIM 重....
    聽日畫輕手小小可能好D

    回覆刪除
  6. '每日一買' 既計劃好呀!!!我又要加入
    [版主回覆02/19/2009 18:42:00]HAA~~ 好呀, 我一定支持你~~
    買完記住要分享WOR

    回覆刪除
  7. mj base我上個月買咗~ 因為仲用緊3年前既maybelline 舊款有支base+睫毛液o個款~而家先就黎用完先買mj base~不過就仲未開始用過le~咁應該用咩落妝好?
    [版主回覆02/21/2009 18:17:00]唔得呀. 好難落, 真係好難落~
    我以為佢D MASCARA 難落者, 點知個BASE都係咁難落....
    落妝我用緊 Mandom Cleansing Express  係SASA買... 都好好用左, 又平...
    落左眼之後就再用  Bobbi Brown - Lathering Tube Soup  洗面就好乾淨啦~~~
    之前都有post過, click入去可以睇返

    回覆刪除
  8. koji 真係好用,但成日無黑色,我上次都一買就買左一支純黑、一支閃黑~
    [版主回覆02/21/2009 18:30:00]真係咁好用? 不過畫下眼線都好似有小小化呀, 你有冇呀?

    回覆刪除
  9. 我日前經過Sasa,見支Eyeliner貼住咩賣出幾萬支咁,都有一點點衝動想買番支,成為萬分之一架...
    [版主回覆04/09/2009 22:35:00]好呀好呀, 買丫買丫~~好用呀~~~支持支持~~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...