星期四, 2月 19, 2009

終於解決了.. 感謝神~~

近2年, 因為一d事.. 令我個人好唔開心....成個人好似變左咁. .. 唔想出街唔想見人....乜都唔想做..
原來都已經唔開心左2年幾... 屈左係個心道咁耐,
依家先覺得原來自己d EQ CONTROL都唔錯..
 
去年聖誕前, 做左一個會影響一生既決定,
別人眼中呢個決定人錯... 但對我黎講係一個解脫..
 
自從心結解開.. 個人開朗左..又開心左..
開始搵返D朋友, 又識左D新朋友..


今日.. 19號, 對我黎講. 意義重大.. 就係今日直接改變了我一生.


今日開始我就'重生'了..


感謝:


感謝我既天父, 你每天看顧, 支持我. 係你比我信心同安慰我先可以支持下去..


打令:我知你擔心我, 知你心痛. 放心. 事情已經完了.. 就像真開始. 只有開心, 我不再流淚了


Surine: 我知你好擔心我感覺到, 雖然我地身處2個不同地方, 我知你係好關心我, 你每一句說話, SMS, 我都會好好記住你係一個真心愛護我既朋友~~ 呢件事都令到我知道邊個先係我真正既best friend


 


老爸, 不要哭了, 我長大了, 放心吧, 以後的日子, 我會很好呢.


只要見到你開心, 我就安心了~~


1 則留言:

  1. so suprise to hear that..
    and its so nice your problem finally solved.   
    cheer up babe 
    [版主回覆02/20/2009 22:31:00]HAHA, yes~ finally...... hope everything is good by now.... dont wanna see the samething happen again.

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...