星期一, 2月 16, 2009

情人節快樂~ 禮物篇

FROM 打令
~~~~~~~鮮花一扎, 粉紅玫瑰~~~~~


保加利亞玫瑰@Stella McCartney
好香, 聞左個人好開心... 好鐘意~ 
瞓前都要SPARY 一 SPARY, 香住黎瞓~~


Bobbi Brown 化妝書
唔係冇晒既咩? 我搵左好多間pageone都冇, bb bar都係得返一本...
究竟佢係邊間買同幾時買架?? 重要包左cover.. 咁細心...
(輸左比佢tim, 我已經係pageone出左後第3日去睇都已經賣晒啦..... )

 
from SAM
Coastal Scent 78
我諗過你會送禮物比我呀~~開心死我啦..
我好鐘意好鐘意呀~~

 
NARS DUE E/S
終於返黎啦... 等左你好耐啦....
今日試左返工, 輕輕的化, 淡淡的一個啡smoke..
同事話同平時好唔同..我覺得就淡左d, 可以啡多小小, blend開多小小,
個粉紅底反而可以輕手d~~
不過都好滿意, 唔知老細有冇見到我成日望鏡呢...


好開心, 好多禮物~~


多謝你比左個開心既情人節我呀~~


題外話: 啡con都就黎用完啦, 要入返d貨啦...
朋友問我點解唔試下銀色藍色... 唔知呀, 覺得自己唔襯.
我個頭又咁啡.. 都係啡con 好d.... 想試再淺一個色.. 淺啡好唔好?
定係買返依家用緊既? 好似淺d對眼會細d wor.
我對眼就已經夠細啦~~><
又搵自己黎煩..


4 則留言:

  1. 好令呀紮花~令令唷!!!唔知下年大佬會送咩色呢
    [版主回覆02/16/2009 23:39:00]哈~~ 大家估下, 我諗佢會送.... 紫色~~

    回覆刪除
  2. 呀!!好靚女呀babe~~~有愛情滋潤係唔同d wor!~~
    你打令好sweet呀,咁有心思呢~~ 不如試下灰色呀,因為要match頭髮色之餘又想眼精靈d,我試過灰色既幾好
    [版主回覆02/17/2009 12:15:00]其實我都想試Misty Grey 架.. but唔知襯唔襯我個頭, 我依家就帶緊Perky Brown. (自己覺得已經唔係好覺有帶..... )
    你係邊道買con架? 我想搵間平d架...
    ps.. 公司upload唔到相, 所以借左阿meow張相..

    回覆刪除
  3. (Empty)
    [版主回覆02/17/2009 11:57:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 淺d 唔知會唔會變左王子眼 ~ hahaha
    [版主回覆02/17/2009 15:11:00]都好wor..哈~~ 咁你有冇時間陪我去試?? 比d意見??
    我會繼續幫你問下bb 本書架~~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...