星期三, 2月 04, 2009

新品~ Jurlique 大平賣, 半價入倉


Jurlique 依個牌子其實我一向都幾愛, 始終佢係老家發起既產品.


我最愛佢既味道, 玫瑰, 薰衣草都係我大愛.


不過講真, 佢既產品係HK確實賣得有D


如果叫妹妹係澳洲買都只係HK既一半價錢, 連埋郵費都重平過你HK..


 


近日, 同事收到消息有Jurlique半價開倉. 咁啱我支hand cream 又就黎用完.


, 你開倉時正是我入倉時~~


 


我的戰利品, 亦有幫敗金訂左2



 


我的..唔係買左好多, 都係自己有用開既.. 雖然係半價, 但係D MASK 折左都要$2xx 40ml. or $4xx 120ml.. 都重係好唔捨得..



 


敗金的..sorry呀, 你要既泡泡浴冇貨啦, 可能大搶手.... (愈搶手, 愈想買.. >< )



 


我諗今次最開好都係妹妹同好友, 因為佢地既幾個月都唔洗幫我去Jurlique同郵局啦~~ 麻煩晒, 你地可以休息…. 幾個月咁多啦~~


1 則留言:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...