星期六, 4月 25, 2009

Bobbi Brown Long-Wear Eyeliner Gel 不乾之謎

前排同網友傾開bobbi brown 既product, 如果有黎開既朋友仔都知我係bb freak..
講開eyeliner
gel,
網友話雖然好抵用, 不過起碼有半樽會乾掉.. 我唔太同意, 因為本人有心得係可以將整樽gel 用晒~~ 冇錯,
係切切底底地用晒~

呢樽係我去年年中買既,
已經用左大半, 大家係可以清楚見到透明既樽身, 係冇被gel封閉既..


我並無刻意每次沾完一下即上蓋, 我都係畫完2邊粗眼線先慢慢蓋好. (張相影得唔夠立體,
睇唔到中心既微微拱起)


咁究意我既心得係咩呢..


就係一切由"邊"開始.


 


eyeliner
gel之所以會乾係因為被外來空氣入侵, 所以每一次落筆去沾時範圍都不能太大. 亦不能由中間開始 (接觸空氣愈多就愈快乾)


我係小小咁由外圈開始拈,
用完面層的最外圈, 就再用入一個圈, 由外圈用向中心. 用完面的第一層就用同一方式由外到內沾第2層的gel.
如此類推..

切記,
沾gel時掃頭向中心, 由內向外的沾, 咁就唔會破壞中心的濕潤度, 亦唔會容易破空氣入侵. 每次沾既範圍都不能太大,
防止左任何一個spot被曾經沾過但因久違了而乾掉~~


 


唔知我咁講大家明唔明呢.. (表達能力唔係太好~)


 
 


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...