星期六, 6月 06, 2009

我家的毛 + 動L洗髮液

未有貓,
唯有抱住隻毛影相~
近照一張..


 

前2日終於買左動L,
朋友同同事都話好, 我又想d頭髮長d (上次比個無良髮型師髮鬼晒我d頭髮@@)

用左幾日,
感覺都唔係好臭, 人蔘味咁啦~~ 不過個texture 就好... 硬?? 實?? 杰??
我同敗金研究過, 應該似係... 龜令膏max 枇杷膏既感覺...

要'初'多幾下先有小小泡.. 洗完之後好爽~~
希望佢真係可以令我d頭髮生快d啦...


6 則留言:

  1. 支霸王系咪真系得嫁?我都想我d頭髮生快d喎!!! 邊個無良髮型師剪晒你d頭髮呀??我都唔系好覺好短呀...
    [版主回覆06/08/2009 09:31:00]hee~ 我都唔知呀, 等我試左先, 不過用左幾日個感覺都幾好~~ blog友話有一隻係真係可以令頭髮生長... 我了解下先再話你知~
    真係剪左好多..... 起碼冇左4iches 呀.... 依家到心口咋... 以前過胸架~~ wuwuwu

    回覆刪除
  2. 我覺得臭臭地呀
    同埋唔夠潤
     
    [版主回覆06/08/2009 09:33:00]人蔘味我又ok wor.
    潤我都唔太concern, 因為係唔係都一定會用護髮素~~
    不過work 唔work 都重未知啦~~

    回覆刪除
  3. 你啲頭髮已經比我長好多,我原來都冇打算剪。但系啲髮尾實在開差開得好嚇人,所以妹妹結婚前我剪晒啲開差,變成都幾短吓,而家都只系長返小小。我嘅心願系可以留到過胸口...但系唔知點解留極都去唔到果個位,你點解可以留到果到嫁? 忍手唔剪????

    回覆刪除
  4. 嘩......估唔到妳會用"霸王"!

    回覆刪除
  5. 你又有用?不過我上個月開始已經沒用了~因為知道..佢d成份可能有問題之後..um..anyway係我自己怕姐:p~haha

    回覆刪除
  6. 我都有用過呀...
    可能我個人問題啦...用左之後唔係咁好....仲少左好多頭髮呀~

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...