星期日, 6月 07, 2009

第一次當MODEL

今天去了當IVY的MODEL. 好緊張呀~~ 話晒都係第一次當MODEL..
IVY 化得我好靚呀~~ 原來我都可以當美人~~哈哈哈~
IVY, 我知你好用心咁將我對眼化大架~~ 多謝你~~ 好開心呀~

在場重有攝影師哥哥~~ 今次你趕時間, 我地下次再玩丫~~ 哈, 我真係似FIONA 嗎??


個紫色真係好靚... 眉都畫得好靚, 返到屋企都唔捨我落妝. 一不自拍~~


好大的眼~~ HHAAA

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...