星期日, 8月 23, 2009

香薰人玩卸妝油



近期因為忙搬屋. 所以出文都會慢左d, 請大家見諒..



今日同大家分享我pat pat痕之作...

話說近日唔知因為原因生左好多暗粒, 開始懷疑自己係唔係生理期前生粒粒..

但諗諗下, 咁多年黎, 我什少係生期周期生粒粒架wor....

會唔會係... 洗面懶左, 卸妝唔乾淨???

 

所以我決定由卸妝油入手. 運用香薰療法去改善皮膚.
 



先係買一支配方簡單既卸妝油, 平平地我買左花王. (本來想買clean & clear, 不過居然冇貨. #@#!!!!$%#)

錯有錯著, 原來biore 係可以濕洗, 可能更好呢...... =.="

anyway, 我都只係要佢既卸妝功效者.



 

先bump 入我用黎調香薰油既小樽仔入面.....


之後就加入針對暗粒/粉刺既香薰油.. 西柚同香橙. 

(近期至愛既jurlique西柚油出場, 係就係有d浮, 不過jurlique 既香薰真係好正)



 

西柚同香橙都係適合油皮膚, 所以都要加返薰衣草去平衡返油脂.

其實針對暗粒/粉刺既香薰油唔只西柚同香橙既,

我揀得佢地正因為佢地有其他可取之處.

西柚: 去水腫, 排毒, 去暗粒/粉

香橙: 收毛孔, 抗皺, 抗敏, 令肌膚光澤, 緊緻

薰衣草: 平衡返油脂, 收儉, 去角質, 減淡疤痕/暗瘡印

 

調好分量既卸妝油可以keep 到7日左右, 唔好比佢曬用入水就得架啦



卸妝同時享受香薰, 人生一大快事呀~~

再加上花王呢至卸妝油唔太差, 只係陣味太似藥水.

經我調好後, 佢本身既味都被精油蓋晒..

真係雷品變正品呀........ 平野變貴野.......

(事後睇一睇自己支西柚油, 又冇左d... 好肉痛呀...)
========================================================
好多SIS都詢問調配分量, 其實我都好忐忑, 因為我有好多CONCERN.
1就怕大家唔識調, 調錯分量. 2黎怕大家會敏感..
因為香薰始於都係有治療功效. 唔同既精油MIX埋一齊, 分量多少都會有化學作用.
就我調左既呢支, 我就加左10滴
muji relax BLEND OIL (薰衣草+香橙) 同5滴西柚.
所以如果你地對我用既精油唔感太興趣, 想自己調的話,
必定要先了解你所選擇既精油既特性, 同埋會唔會對呢種植物有敏感.
如果你地用我以上差唔多大既小樽, 就唔好用多過15滴同唔好用多過3種油.
果實類既油係比例上一定要比花草類小.
都係個句啦, 調精油既時候一定要多多了解,
啱我同都唔一定啱大家用. 如果有敏感就要用大量既底油OR OLIVE OIL (食用既都得) 沖洗敏感處直至敏感減退.
希望大家玩得開心, 下次會分享多D有關香薰油調配架~~
========================================================


9 則留言:

  1. 妳都好有耐性bor.
    [版主回覆09/03/2009 09:24:00]hee, 小小咁啦, 快開又唔太麻煩, 都ok 架~

    回覆刪除
  2. 好似好難搞呀''
    我都入左呢枝落妝油..我覺得好香蘋果味bor''唔通唔一樣?'^^
    [版主回覆09/03/2009 09:24:00]其實玩開就唔會覺得難搞架啦.
    我覺得似藥水味呢, 個人黎講唔太鐘意呢陣味唷~

    回覆刪除
  3. 可唔可以比你幫我較啱晒D份量先XD..ahah..你真係有心機~
    [版主回覆09/03/2009 09:23:00]可以呀, 不過唔會大支, 同埋有盡快用晒個隻,
    下次見你整支比你玩丫~

    回覆刪除
  4. haha~好好~多謝先~:D~
    [版主回覆10/01/2009 18:20:00]要remind 自己整比你.. 你下星期3remind 我可以嗎?

    回覆刪除
  5. 你好,無意中看到你的blog,見到你都喜歡用香薰,好開心遇到同道中人呢! 如果唔介意,我想比一個小提議,下次你mix卸妝油不妨試下用天然既植物底油,例如Sweet Almond(sweet almond比較薄身,易推),效果會好好多,因為坊間賣的卸妝油,為了節省成本,大都用上礦物油,而礦物油的分子比較大,很容易做成毛孔阻塞,毛孔阻塞就會起暗粒! 而植物底油成分天然,分子比較小而不會做成毛孔阻塞呢!
    [版主回覆09/26/2009 16:25:00]你好呀~ 咁要點開呀? 分量係點架?

    回覆刪除
  6. To Gi & 各位香薰達人,香薰卸妝油的的forumla︰ 甜杏仁 / 葡萄籽基底油 100ml + 你喜愛的香薰油 10滴 你可以選用甜杏仁基底油 (Sweet Almond Carrier Oil) 或葡萄籽基底油 (Grapeseed Carrier Oil),因為這兩種基底油都比較薄身及清爽,用作卸妝油會比較易推及沖洗,仲有深層清潔同保濕的功效。購買時要留意,應選擇芳香療法專用的植物基底油,是以攝氏60度以下低溫冷壓方法萃取得來的,不要誤會,這跟煮食用的植物油是不同的!經冷壓萃取的植物基底油,本身的礦物質,維他命及脂肪酸不會在萃取過程中流失,因此能保存其成份的效果及特性。 香薰油的選擇︰建議使用有淨化毛孔及有清潔效能的香薰油,如玫瑰草及薰衣草香薰油。

    回覆刪除
  7. 要留意,以下的香薰卸妝油配方,因為不含有乳化劑,它不會像市面上購買的卸妝油般,加水後有乳化的效果,其實乳化的作用是讓我們沖洗卸妝油後立即有清爽的效果,如果你比較喜歡有乳化的效果,可於以下的配方中加入4ml的卸妝油專用乳化劑。如果你認為不用有乳化效果也可以接受的話,可以不加,但請於卸妝後用潔面乳把油份洗走,這樣便會清爽舒服!
    P.S.如果你想先做比較小的份量來試試,可將以下配方按比例減半︰ 甜杏仁 / 葡萄籽基底油 50ml + 你喜愛的香薰油 5滴 或 甜杏仁 / 葡萄籽基底油 50ml + 你喜愛的香薰油 5滴 + 乳化劑 2ml
    [版主回覆10/01/2009 18:19:00]好正呀~ 其實之前都有sis 調過一支香薰卸妝油比我, 就係用葡萄籽基底油調既, 佢一直唔話我知點調, 原來咁easy, 咁, 我唔用乳化劑都得啦, 因為我卸完妝都會去shower, 有冇都冇所謂~ 多謝你呀~~~好正~

    回覆刪除
  8. 唔洗客氣!
    如果你喜歡 西柚或橙精油就要特別 注意:使用後,避免曝曬於強烈陽光下,因為果實類精油會增強皮膚對日光的敏感程度,這是由於果實類精油中含有香柑油內脂,它會幫助皮膚曬黑,也可能會刺激敏感皮膚!使用後,要盡量於8小時內避免日曬。如有需要於白天卸妝,便要避免使用啦!
    還有請於每天使用前輕搖一下卸妝油,但小心不要讓水份滲入卸妝油內,令卸妝油變質!
    [版主回覆10/02/2009 00:41:00]hee~~ 知道 thank you 你係治療師嗎?

    回覆刪除
  9. Yes, 但我沒有全職執業,因為本身有一份比較穩定的工作。但我對香薰治療這種天然療法非常之信賴,覺得學完之後可以幫到自己,又幫到朋友及家人。我會兼職為有需要的人做香薰治療,或調配香薰用品。
    眼見現代人過度地依賴西方醫學,反而對天然療法這種歷史悠久且充滿智慧的療法不信任、不理解,真係覺得好可惜。所以現在正努力寫blog,希望可以將香薰療法推廣給大家。有空也希望妳會到訪我的blog啦!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...