星期日, 8月 23, 2009

MAC Love That Look 超模眼妝系列 Fashion Groupie 淡紫色眼影




MAC
全新推出既 Love That Look  超模眼妝系列入面, 我最鍾情既眼影色可算係 STRIKE A POSE 暗深藍綠色
FASHION
GROUPIE 淡紫色.

吸引我之處除左係佢地那帶有神秘感覺既顏色之外, 更加係佢既賣點 - 柔順、滋潤貼服、粒子細緻、易上色及暈開





GI偏愛深色或係strong contrast既眼影, 家中的都係深藍, 深綠, 鮮紅 等..

可能係因為上班既日子我只會化原始大地色, 

所以一到假日我就會畫'大花面' 一番, 放假對住D咁colorful 既眼影即時心花怒放~ GOOD
WEEKEND~~



我選擇既2隻神秘色都各有味道.

而今日想同大家分享既係 Fashion Groupie 淡紫色



先試上手試下質感



唔知係唔係心理作用,
摸上去既感覺的確較軟同幼細.


只係輕輕摸左一下,
再畫上手已經好上色
(FLASH - 我的'死光燈...... 爆晒.. =.=")

(NO FLASH )



色彩象真度亦非常高






試用呢粒眼影亦唔打算用好花巧既眼妝,

因為想試下佢係唔係真係咁易暈開.

輕輕掃上一層用好近膚色既粉紅做底色.



然後再用主角Fashion Groupie
一層一層咁加色及BLEND開.


第一下係抓粉方面掌握得唔太好, 因為ES 好軟, 所以一下抓得太多粉.

即時好擔心佢會唔會太上色同太貼就食死左個色. 

不過睇黎我既擔心都係多途, 因為不過幾下已經比我BLEND鬆晒.

(FLASH WITH NO EYELINER)


(NO FLASH WITH EYELINER)




最後我用左MAC
CARBON 輕輕加深左小小眼WOR位


加左一條BLEND鬆左既黑色眼線同埋假睫毛.


成個妝好EASY,
易都唔會話要放好多色上眼.

亦都因為EASY
BLENDING 既關係, 個妝好快就完成喇~


笑得好怪呀呢張相.... 可能係珀麗灣好熱好多人...... 笑唔出...


多謝收看~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...