星期三, 8月 12, 2009

我的眼眉重生記

我一向都知我自己條眉唔係人咁品.

1. 冇眉型, 眉峰生係中間位.

2. 稀疏

3. 亂, 雜毛多

 

係我個人生入面, 我不停尋找一個識得修我條眉同一個識得畫我條眉既人.

皇天不負有心人, 數個月前我認識左ivy 老師, 佢既巧手將我一條衰眉畫得好靚..



可惜, 資質差, 畫極都唔好... (曾經當過友人既model, 當時ivy老師同佢講 '如果你畫得好阿gi堂眉你就pass')

所以一定要搵到一個好人幫我修靚條眉, 方便自己畫..

 

我試過既地方..

1. Clinique - BA冇信心, 只修左雜毛...

2. Bobbi Brown - 佢地一般作風 '你要keep住黎我先可以幫到你修返個型架wor', 6次過後, 不外如事.. 我都唔知佢修左d乜.

3. Shiseido - 曾經有一個ba好用心去修, 修得好好, 不過事後佢唔見左. 同埋我唔鐘意佢地用剃刀.

4. IPSA - 堅想鬧爆, 重衰過D只修雜毛既BA. 佢修到我堂眉好幼, 好DUP. 唔知佢想點, 之前佢重要比個好滿意既樣我. 死未~

** 不能盡錄 **

 

今次敗金帶左我去MAC

事實上, 係未認識敗金之前, 我係對MAC好有偏見.

因為我有過非常唔開心既經歷. 一個有關於佢地既粉餅同BA之間既事.

事間數年, 我重好記得當年既情景.

耐何佢地既彩妝又真係好靚, 敗金成日又落藥. =.="

所以依家去mac既心態係

1. 唔會自己去.

2. 減小一切會同佢地d BA有直接聯繫既活動

 

2個月前, 比IXXA既BA修衰左我堂眉之後 (火屎!!!!!!!) 我不得不跟敗金去MAC修眉.

睇下阿至愛攪唔攪得我掂都好~~ 同行既重有k ~~ k份人好得意~

 

至愛小姐用心地幫我修修修, 好靚呀~~

k 用 '成個人都輕左' 黎形容修後感, 我都要用'成個靈魂都返左黎呀' 黎襯返佢先.

佢亦好體貼地教我畫, 好方便咁只係用眉粉加色同加尾已經OK, 好快, 好方便 (係要修得夠靚先至唔洗點畫啦~~)

至愛小姐亦係我遇到最好MAC BA,

所以就算幾遠都好, 我諗我都會搵返至愛小姐~

我唔係HARD SELL 啦, 效果你地自己睇啦...

 

原貌.. (嚇人....)


 

修好後的第一張相



第2日自己畫, 都畫得唔錯丫~



我份人好衰..... 你點對我, 我點對你....

下面係IXXA幫我修既眉... 我自己已經加粗左... DUP成咁都唔知點畫, 長度又唔修!!!! (鬧爆)

雖然個眼妝自己覺得唔錯... 不過因為堂眉.. 我過唔到自己 ><


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...