星期日, 8月 23, 2009

MAC Euristocrats「晶亮魔唇」系列既唇線筆


上一次試左MAC 既 粉白唇膏後了解左一樣野.

就係唇線既重要性.

若要用一支與自己唇色相差好大既唇膏.

必然先要畫上唇線, 因為唇膏跟本上就蓋唔到唇邊既框框. (上次既經驗)

特別係當唇形唔突出既sis, 更要係上一D好深色既唇膏時, 更加要先用唇線先勾出d自己個唇形

唇線更可以令唇邊部份既唇膏/唇彩更加鎖色tim.

 

今次試既就係MAC Euristocrats「晶亮魔唇」系列既唇線筆.



 

為左滿足拍攝效果, 同埋友人們既口味 (佢地都話我好受到咁誇既色)

我揀左MAGENTA 桃紅紫色黎試...


可惜我部CHEAP CHEAP機影左出黎, 變左紫色 =.="





上手既色終於都真d,

畫一層係活潑可愛既桃紅色

上多一層就會變成好有女人味既深紫紅.

 

我話左要玩激佢既, 所以決定上厚小小, 配合紫紅LIP GLOSS.

黎一個中式'女人味'

 

先勾出唇形, 畫咁深既唇要勾細D個咀先有味道唷~~ 呵呵呵

上咀感覺好滑, 好上色.

輕輕畫兩下已經有我想要既效果



再配合紫紅LIP GLOSS, 之後用CONCELLAR 修飾唇邊.



 

個唇真係好正, 係差件中式裙喇, 有埋就PERFECT~ 成個中國娃娃咁~

需要咁樣出街係好怕人, 不過用佢黎玩COSPLAY, 的確係好正呢.

估唔到, MAC 既唇膏同唇線筆都一樣咁好用~~

I LOVE MAC~~~

 

送個包包面全相比大家

(鳴謝技安小姐幫手上妝及大佬b既拍攝, clap clap clap)


 


LIP PENCIL 唇線筆

MAGENTA  桃紅紫
零售價 $ 110

 
發售日期
2009年8月18日於金鐘廊M.A.C專門店率先上市
2009年8月20日於全線M.A.C專櫃及專門店上市


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...