星期一, 9月 14, 2009

開心大發現 - <平民版bioderma> Mandom Cleansing Express 卸妝水

~認識佢既姊妹請~舉高隻手~洗乜怕羞~

 
其實都唔係咩新野, 之前係yblog 我都有介紹過,

今次重新介紹下比d唔認識佢既sis, 再加埋全新試用照~

GI
唔多會有1種產品報告2次既習慣, 因為通常介紹完既數月後,
產品用到一半我就會覺得不外如事.
(即開頭用係好好, 用到咁上下就冇再進一步幾改善,

所以唔需要為我所出過既文去作補充)
而今次再出既原因係.... 我整整咁用完一支啦~~

呢支卸妝水被譽為<平民版Bioderma>,
功效同Bioderma相近,
但價錢就平一半.
日本出品, 所以係Sasa就可以搵到喇,
特別之處係佢有幾款適合唔同肌膚用既~
有清爽型,
滋潤同AgeCare.
用完既呢一支就係AgeCare啦

價錢只係300ml $59大元
(有sasa卡重有折tim)

 有睇我上幾篇既係會唔會問. "GI,
你唔係自己調香薰卸妝油既咩? 點解依家又介紹卸妝水?"
的確我又係兩樣都有用wor, 事關卸妝水既質地唔可以用黎加香薰油.

所以我要"卸妝同時enjoy 香薰按摩"就只有用卸妝油先可以做到啦.

同埋, 光用卸妝水唔知會唔會令毛孔閉窒,
所以大部份時間都係用卸妝油或卸妝水+卸妝潔面奶

我用卸妝水既情況, 通常都係..
- 好眼瞓, 快快卸妝, 快快瞓覺
-
內眼線及眼頭位置 (唔想隊d卸妝油入眼)
- 個妝化衰左.. 眼線尾位既角度唔balance, 我時常都會發生.
- 快快轉妝
(卸妝水可以唔洗過水, 用黎轉妝or 抹走d'衰野'就最好)
 
快快黎個試用先.

首先我用既大家會常用既化妝品.
狠狠地畫幾下係手上 (確保比平日用既分量多,
同埋有咁深得咁深既色
)
再係化妝綿上輕輕泵左兩下.


快手輕抹第一下.

9成化妝品都抹走晒, 只盛bb eyeliner, mj eyeliner 同 忍約見到小小mac
pigment


再黎,
用另一面抹第2&3下

第2下 mac
pignment 冇晒, 留下bb eyeliner同小小mj eyeliner


第3下 掂晒~~



我"狠狠地"畫都只係需要3下左右就卸得晒.

平日淡妝返工既我真係1-2下就卸晒d眼妝.

係趕時間+趕瞓覺既情況的確係好方便呢~

再加上用完佢之前係冇需要加水再按再洗, 所以轉妝用係一流呢~

$59 咁平, 想點~

 

多謝收看

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...