星期一, 10月 12, 2009

無口齒的Gi師奶 look 現身

阿Gi 係無口齒嗎???


因為我應承左好多sis 會出某幾樣野好耐都冇左影.

其中一樣就係用鬆餅粉造既食譜書

 

原諒我啦, 一連ot左3個星期, 日日都好忙呀,

我有心記得, 只係冇力去做者~~ hee

 

好啦, 出啦出啦,

就係呢本書, 我先可以整到咁多美食~

入面有好多唔同既cake, cookie, muffin, bread, bun, pizza...........

又簡單又快, chocolate muffin 只係用左10+20(baking time) 分鐘 就完成啦~~

我係page one 買架, 有興趣可以去look look


 

至於鬆餅粉, 我係用呢隻,

完成左 choco muffin 之後又想再整我至愛既scone - 咸鬆餅

 

多謝妹妹幫我影底過程...

 因為時間關係, 舊粉已經變成咁, 入面有蛋, 奶, 牛油


 

=.=" 師奶look 現身
碌呀碌呀, 好好玩呀



 

排好隊, 準備入焗sauna



 

長大啦, 裂得好靚~



 

出爐~~ 咁多.... 一定食唔晒.. =.="


 

完成~~ 加左我至愛藍莓果醬~~ 正~



 

比個食譜大家跟住整啦~~



 

 

謝謝~

4 則留言:

  1. Gi ~ 好好味咁....又要 "約"你出嚟 (為咗食你整嘅scone + muffin ).
    你啲香薰課程學成點呀???
    [版主回覆10/15/2009 00:12:00]好呀, 咁你幾時約我呀~ 下個星期2就上堂啦, 好心急呀

    回覆刪除
  2. it looks easy to do it!
    which 鬆餅粉 u r using? i wanna try it too...haha

    回覆刪除
  3. 鬆餅是我的favourite food! 多謝介紹.

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...