星期日, 10月 11, 2009

Living without concealer - Shiseido Maquillage Moisture Cream Foundation UV

從收到試用確認電話到試色, 取試用品, 試用, 影相, 出文, 所有事情都似乎黎得太快.

個人黎講, 為達至最真實既試用效果, 我偏愛試用最少5-7日先出試用文.

當然, 若果遇到令我驚喜既產品就會例外, 正如今日既主角 MAQUILLAGE Moisture cream foundation.

只係短短既4日試用, 就已經滿足到我既試用準則啦.


(近期愛上左係露台寫文 涼涼地好舒服 又可以望下人地游水)


我相信貪靚係有遺傳既, 因父母都係極愛美既人, 特別係媽媽.

還記得自己擁有既第一支粉底就係shiseido, 係媽媽買既, 因為佢正係shiseido既支持者.

家中有好多skin care都係shiseido 家的. 青春期時代既gi, 就已經用shiseido喇.

今日, 重新拎起shiseido 既粉底液, 個種感覺真係新鮮得黎又帶點親切感.


由包裝講起, 若是瓶身設計一向都唔係我杯茶, 好怕用手去點, 過左一排粉底亦會即晒係瓶邊.

shiseido 一向都好貼心, 包埋一支小匙, 細細地一不就係一次既分量, 唔洗從覆咁點黎點去.



質地睇黎比較杰身, 開始時好擔心會好厚, 試色當日亦都有問BA姐姐點用,

佢話用手上會較厚, 建議用撲上, 唔好睇佢有d 杰身, 其實佢幾好推架, 又吸收得快.

BA姐姐只係我手上推左來回2下就已經吸收晒, 連平日 '用手心去按一按面令粉底貼D' 呢個STEP 都唔需要啦.

(唔錯, 我怕整到成手都係粉)

順道讚一讚廣東道既BA姐姐真係好helpful & nice, 每次去就算我唔係買野都好, 佢地既態度都令我好舒服~~


睇上去好滑, 好似忌廉咁, 好想食左佢~ haaa


貼心既BA姐姐為皮膚較深既我揀左20色, 係比我本身既膚色偏白小小.

原因係已經開始入秋, 冬天我會白返D, 佢話如果用20色到時都會啱用, 唔洗再買. (佢真係諗得周到啦)

其實試左上面又唔係真係白好多, shiseido 既粉底透明度高就係出晒名架啦, 我相信呢都唔例外.


先上半邊面比大家睇下效果~~

好野益大家... 第一次出全面素顏@@

我成日晒太陽, 面上好多斑斑, 加上大細眼, 唔多有自信唔化妝見人啦... haa

(近日工作好忙, 消瘦不少, 下巴尖左, 可惜面仔仍然係咁.... 面型愈來愈似米奇老鼠@@)


suprise suprise, 大家先睇左我左邊面 (即圖右), 了解一下我面上既斑斑情況同埋偏黃既眼肚鼻亦位.

再睇睇我既右邊面 (圖左) 上左粉,

seriously, 我真係冇用遮暇膏, 連調色底霜都冇用, 只有粉底
唔係誇張, 好真心咁講句, 佢既coverage 真係令我好滿意, 一黎唔厚, 二黎唔會死班班咁遮暇, 遮暇度高得黎又要有透明感.
就算上晒全面都唔會變左 '假人'
(我唔追求100%遮暇, 8成已經夠, 咁會自然d~)

好suprise 呀, 我相信我唔再需要去買遮暇膏/ 蓋斑霜, 亦唔需要去擔心遮暇膏既色用粉底唔夾, or 眼肚同面上斑斑要買唔同色既遮暇膏

有佢一樽已經ok晒, 早上化妝又可以慳返2個steps 啦, 哈哈~

上左粉既感覺好舒服好滋潤, 果然係保濕度高既粉底.
試用其間正係瘋狂OT人都癲既時期,
熟我既人都知我一忙就會摸面, R頭, 咬咀.. (每次放工後敗金都笑我面上既手指印)
係我試用既呢幾日, 我面上不單冇手指印, 出油亦冇平日咁多.

中秋節當日一早就化左個妝, 同妹妹行街,
係32度既中高溫下, 又出入冷氣地方, 我塊面都係感覺得非常舒服.
就算係出汗時 (我係大汗人) 用面紙去印汗, 都只係印出好小好小既粉, 呢樣係令我十分滿意既~
直至7小時後, 我個妝仍然好好, 冇脫妝情況~~

呢盒粉真係令我好suprise, 整體黎講我都十分滿足,
$320 大大一盒, 每次用既分量唔多, 扣返唔洗用concealar 既$$ 後真係好抵
用法又方便, 初學者或懶人(我), 我會推呢隻~

3 則留言:

  1. 初學者或懶人(我)-->我也是!!我用完RMK就用呢隻啦:D多謝推介le~~
    [版主回覆11/01/2009 23:10:00]好既~

    回覆刪除
  2. 資生堂的粉底一向都好好, 連我這個好少化妝的人都買了一盒 MAQUILLAGE乾濕兩用粉來用.
    [版主回覆11/01/2009 23:10:00]同埋又抵用呢~

    回覆刪除
  3. ps: 妳真的瘦了很多, 都是喜歡妳以前的樣子呢.
    [版主回覆11/01/2009 23:10:00]鐘意我肥d?

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...